Hitelestanácsadó olvasónk küldte be az alábbi tippet.
A mai világban egyre természetesebb lesz, hogy az emberek hitelfelvételi problémájukkal – idő és szaktudás hiányában – nem járják végig a bankokat a legjobb hitel megtalálásához, hanem tanácsadók közreműködését kérik problémáik megoldásához.
Az ügyfelek igényeinek pontos felmérése minden esetben elsősorban a hiteltanácsadón múlik. Neki kell felmérni az ügyfél pontos helyzetét, képet kapni vágyairól, illetve arról, hogy mit szeretne megoldani. Ha a felmérés olyan, amiben a hitelügyintéző nem tud meg mindent az ügyfeléről, akkor az esetleges kudarcnak saját maga lesz az oka.
Mindazonáltal megfigyelhető, miszerint az emberek sokszor nem beszélnek olyan dolgokról, amikről azt gondolják, hogy ciki vagy épp problémát jelenthet, esetleg megakadályozza a hitelfelvételt (higgyük el, a hiteltanácsadó elég sok helyzettel találkozott már, nem fog bennünket kinevetni vagy épp felelősségre vonni). Sokszor nem tudatosul az ügyfelekben, hogy a hiteltanácsadó nem a bank alkalmazottja, neki is az a fontos, hogy olyan ajánlatot adjon, amivel elintézhető a hitelfelvétel, ehhez pedig csak akkor biztosítottak a feltételek, ha a hiteltanácsadó mindenről tud. Csak így lehet kihasználni a "kis kapukat" vagy így lehet megtalálni a jó megoldásokat, a hitelfelvevő is csak így tud hozzájutni a pénzéhez.
Szóval a javaslat: mindent mondjunk el esetlegesen fennálló hiteleinkről, ha van – mulasztásainkról, BAR-listás státuszunkról, másik hitel(ek)ben vállalt kezességünkről, elvárásainkról, félelmeinkről, mert csak így tud bennünket a közvetítő megfelelően tájékoztatni és így tud minket eredményesen képviselni a bankban!
Ha van neked is hasonló okos tipped, várjuk szeretettel, publikáljuk!
Addig is, jöhetnek a kommentek!
Utolsó kommentek