HTML

Hitel Tippek

Tippek hitel felvételéhez: mire kell figyelni, hol érdemes keresni, akciós olcsóságok és drágságok. Hitelszerződés trükkök. Devizahitel, forinthitel, hitleválság, hitelfelvétel, banki szerződések és hiteltanácsadók, online hitel oldalak. Mindenről tárgyalunk, ami hitelhez valamilyen módon is kapcsolódik egy kicsit.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

2009 (1) adat (1) adatbázis (1) adó (1) adóbevallás (1) adóhivatal (1) adókedvezmény (1) adós (7) adóslista (10) adósság (3) adósságrendezés (2) adóstárs (2) áfa (1) ajándék (1) akció (1) akciós hitel (2) aktív (1) alapkamat (5) albérlet (2) állam (2) államadósság (2) államcsőd (1) állami támogatás (1) állampapír (1) államtitkár (1) állás (1) apeh (4) árfolyam (7) árfolyamváltozás (4) áruhitel (9) áruvásárlási hitel (1) áthidaló hitel (3) áthidaló kölcsön (3) átutalás (2) átverés (1) aukció (1) ausztria (1) autó (1) autóhitel (2) automata (2) autós hitel (1) aviva (1) bank (52) bankbetét (1) bankcsőd (1) bankkártya (7) bankszámla (3) bankszövetség (3) bankváltás (1) baricz istván (1) bar lista (16) bebukott hitel (1) bedőlt hitel (1) befektetés (3) befizetés (2) bérbeadás (1) béről (1) beszedési megbízás (1) betét (4) betéti kamat (1) betétlekötés (1) bevallás (1) bevétel (2) biztosítás (3) biztosíték (3) biztosító (2) bónuszpolitika (1) bonyhád (1) budai bernadett (1) buék (1) chf (2) credithill (2) csalás (2) csehország (1) csekk (2) csökkenés (1) deficit (1) deviza (6) devizahitel (12) devizakockázat (1) devizathitel (18) devizaváltás (3) deviza alapú hitel (9) deviza hitel (1) dokumentum (1) egészség (1) egyenleg (1) eladósodás (1) életbiztosítás (1) elmaradás (1) elnök (1) előny (1) előrejelzés (1) előtörlesztés (4) építőipar (1) érdekességek (1) érme (1) erősödés (1) erste (1) értékbecslés (2) értékpapír (1) észtország (1) eur (3) euró (2) európai unió (1) éven belül (1) fábián attila (1) fedezet (5) feketelista (1) felcsuti péter (1) fiatalok otthonteremtési támogatása (1) fizetendő kamat (1) fizetés (4) fizetési könnyítés (1) fizetési morál (1) fogyasztási hitel (4) fogyasztói csoport (2) folyószámla (4) folyószámlahitel (8) forint (6) forinthitel (12) forint hitel (1) forrás (1) fot (1) futamidő (3) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gazdasági világ (1) gépjárműfedezet (2) görögország (1) groupama garancia (1) gyengülés (1) gyik (1) gyorshitel (3) gyorskölcsön (4) halasztás (1) határidő (2) hátrány (1) háztartási költségszámító (1) hír (1) hitel (145) hitelajánlat (1) hitelállomány (1) hitelbírálati díj (1) hitelcsapda (1) hitelek (10) hitelezés (5) hitelfedezet (4) hitelfedezeti biztosítás (1) hitelfelvétel (42) hiteligénylés (46) hitelinformacios rendszer (6) hitelintézet (1) hiteliroda (2) hitelkalkulátor (2) hitelkamat (2) hitelkártya (4) hitelkérelem (1) hitelkeret (3) hitelkiváltás (2) hitelközvetítő (14) hitelösszeg (1) hitelplafon (1) hitelszerződés (3) hiteltanácsadás (4) hiteltanácsadó (17) hitelügyintéző (16) hitel kamat (1) humor (2) idézetek (1) időzítés (1) igénylő (1) imf (1) inda (1) infláció (7) ing (1) ingatlan (6) ingatlanérték (1) ingyen (1) ipf (1) irányelv (1) jegybank (3) jegybanki alapkamat (8) jelzálog (4) jelzáloghitel (1) jelzálogjog (1) jelzáloglevél (1) jogszabály (1) jövedelem (2) jutalék (1) jutalom (1) k&h (1) kalkulátor (1) kamat (29) kamatcsökkenés (3) kamatemelés (1) kamatláb (1) kamatmentes (2) karácsony (2) kártya (1) kedvezmény (2) késedelmi kamat (2) készpénz (3) készpénzfelvételi díj (1) készpénz felvétel (1) kezelési díj (1) kezelési költség (1) kezes (1) kezesség (1) khr (10) kiadás (2) kifizetés (1) kilábalás (1) kódex (2) kölcsön (69) költekezés (1) költözés (1) költség (4) költségvetés (4) könyvelés (1) könyvelő (1) korózs lajos (1) kötvény (1) közösség (1) közüzemi számla (2) külföld (1) lakás (3) lakásépítés (2) lakásfelújítás (3) lakáshitel (18) lakáskölcsön (1) lakásvásárlás (6) lakossági bankszámla költségszámító program (1) lekötés (1) lízing (4) magánnyugdíjpénztár (4) máv (1) megtakarítás (2) mikrohitel (1) minimálbér (1) minimum összeg (2) miniszter (1) minősítés (1) mnb (3) módosítás (1) molnár csaba (1) munkaadó (1) munkahely (1) munkanélküliség (4) munkavállaló (1) nyereségrealizálás (1) nyugdíjpénztár (5) önkéntes magánnyugdíjpénztár (3) online (3) operatív (1) országgyűlés (1) összefoglalás (1) összehasonlítás (1) osztrák (3) osztrák hitel (3) otthonvédők (1) papírpénz (1) passzív (1) pénz (7) pénzérme (1) pénzforgalmi szolgáltatásátutalás (1) pénzintézet (2) pénztári tagság (3) pénzügy (3) pénzvisszaváltás (1) pihenés (3) poén (1) portfólió (1) posta (2) prémium (1) pricewaterhouse coopers (1) program (1) provident (3) provokáció (1) pszáf (10) pwc (1) raiffeisen (1) refinanszírozás (1) reklám (1) részletfizetés (1) részvény (1) scoring (1) sopron (1) spórolás (1) statisztika (1) svájcifrank (1) szabad felhasználású (6) szabály (1) szabályozás (1) számla (2) számlavezetési díj (1) számlázás (1) személyi hitel (3) személyi kölcsön (5) szent este (1) szerződés (2) szerződésmódosítás (3) szerződés módosítás (1) szigorítás (1) szilveszter (1) szja (1) szocpol (2) szoftver (1) sztrájk (2) szuperbruttó (1) szuperbruttósítás (1) takarékoskodás (2) takarékosság (1) támogatott hitel (1) tartozás (6) terv (1) tervezés (3) tervezet (1) thm (10) tipp (1) tőketörlesztés (1) tolna (1) törlesztés (11) törlesztőrészlet (34) törvény (2) tulajdoni lap (1) ukrajna (1) unit linked (1) utazás (1) uzsorás (1) vagyon (1) vagyonkezelő (1) vállalkozás (3) válság (14) válságalap (1) válságkezelés (1) változás (1) változó futamidő (1) vásárlás (6) vélemény (1) vész (1) vicc (1) visszaesés (1) visszaváltás (1) vizsgálat (1) Címkefelhő

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

2009.04.24. 00:43 HitelesBalu

Online hitel felvételi lehetőség

Címkék: online hitel hitelek credithill

Most találtam meg a Credithill Kft. online hiteligénylő oldalát. Érdemes megnézni.

www.credithill.eu

292 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hiteltipp.blog.hu/api/trackback/id/tr321083105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KertiVirág 2009.05.12. 18:13:01

Hali itt Virág. NNa kicsit leléptem, de úgy látom jól elfajultak itten a dolgok, de ettől izgalmas. Nos nagy feszültséget érzek. Talán maradnék a credithillnél, valahogy ők nyugodtabban reagálják le a dolgokat. Amúgy sem csípem a hisztis embereket. De elnézek összehasonlításnak más céghez is. Aztán jelentkezem. DH nincs a közelemben :), szal ennyi.

Zsé - DH 2009.05.12. 18:14:29

Sok szerencsét Virág!
Tudnék még pár ingyenes céget ajánlani!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:19:45

@sand.kov: na tisztázzuk a dolgokat, mert ahogy nézem elbeszélünk egymás mellett:
1. a válaszaimmal azért maradtam le mer visszaolvastam amit írtál, írtak a többiek
2. elhiszem, hogy van olyan, hogy valaki nem kér jutalékot az ügyféltől, de akkor az vsz. a banktól kap, ergó a saját jutalékának nagysága a válaszott bank választott termékétől függ...
3. mindenki pénzből él
4. az hogy én a saját véleményemet próbálom igazolni másokéval szemben nem parasztbutítás, hanem a véleményem igazolása
5. aki azt mondja, hogy ingyen dolgozik, az hazudik, mert INGYEN senki sem dolgozik. Gondolom azért ezt mindenki elismeri. De úgy nézem ez a téma külön is megér egy postot :) holnap figyeld a blogot :)
6. én nem adok tanácsot senkinek hitel ügyben, én blogot szerkesztek és provokálok :) tekintve, hogy ez a ~200. komment úgy érzem jól dolgozok :D
7. én igazán jókat mosolygok itt a történéseken mindkét félen :) de engem szórakoztat :)

hajrá :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:21:22

@sand.kov: kérlek ajánlj :) összehasonlítjuk a cégek szolgáltatásait, mert az jó. Előfordulhat még az is, hogy nem a credithill a legjobb, de ez esetben legalább fény derül, hogy miben érdemes fejlődni :)

KertiVirág 2009.05.12. 18:25:43

@sand.kov: Oh köszönöm, de nem kell engem félteni! Ilyen fontos döntést nem fogok elsietni! De a hidegháborúból kiléptem! Tapasztalatokkal jövök majd vissza! Maga az ajánlat lesz a lényeg, az ügyintéző szimpatikussága, talpraesettsége, és az apróbetűt mindig elolvasom. Biztosítással meg hagyjanak békén!

Zsé - DH 2009.05.12. 18:29:21

@HitelesBalu: Kedves Balu!
Tegyük fel a CH is mint cég kap jutalékot.
De kérnék még MUNKADÍJAT!
A DH mint cég kap jutalékot! De a tanácsadó nem tudja hol mennyit kap. Mivel egy FIX béren van bejelentve, tehát nem semmi érdeke ha A vagy B bankba viszik az ügyletet! Érted?
Senki nem beszélt itt ingyen munkáról, csak TI mert így kell eladni a terméket ( Sales technika)

Zsé - DH 2009.05.12. 18:31:00

@HitelesBalu: Két hitelközvetítő cég ajánlata között mi különbség lehet?Mikor ugyanazokat a banki termékeket értékesítik.

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:37:49

@sand.kov: értem:) a CH is kap jutalékot, mint cég a banktól. Ugye ebből az ügyintéző nem lát semmit. Tehát megintcsak nem érdeke itt sem hogy A vagy B bank...

De felvetődik a kérdés, ha a DH munkatárs nincs jutalmazva az adott ügylet után, mi motiválja, hogy a legjobb ajánlatot találja meg az ügyfélnek, hisz' neki mindegy, hogy az ember megkapta-e a hitelt vagy sem... a fizetését az ügyitéző akkor is megkapja, ha nem sikerült az ügylet.

Akkor most hogy van ez a sales technika?

A DH ügyintézőt mi motiválja, hogy a legjobbat nyújtsa az ügyfélnek?
A CH ügyintézőt az életbenmaradás, a munkadíj (ha úgy tetszik sikerdíj) megszerzése. Ha nincs elintézve a hitel, akkor nincs pénze...

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:38:45

@sand.kov: van sejtésem, de ha szeretnéd végzek egy kis kutatást, hogy mi lehet a különbség egyes cégek ajánlatai között ;) akarod? megcsináljam? :)

Zsé - DH 2009.05.12. 18:45:35

@HitelesBalu: Mivel az értékesítőket támogatják ezért kb. neki a megélhetősége és a munkája a tét!
Úgyanúgy Ő is a legjobbat keresi az ügyfélnek. Mivel Ajánlás ajánlás és ajánlás az elvárás. Ez költői túlzás, hogy nincs érdekelve.
Sales technika: itt intézd mert ami ingyen van szar nem jó neked!
Te a te mundérod becsületét véded én a számomra jobbat.
De akkor is elég komoly sikerdíjat kértek, amit ingyan is megkaphat. De én értem! Ez egy szolgáltatás igénybe veszi és kész.
Ezért amit már írtm Óriási különbség van az ügyfélkör között!!!!!

Zsé - DH 2009.05.12. 18:47:43

@HitelesBalu: Szívesen megnézném! Mi a különbség! Várom az alábbi mail címre sand.kov@citromail.hu
Ha nem tudok nála jobbat én leszek az első aki nyilvánosan bocsánatot kér! Akciós első 6 hónap türelmi idő nélkül, nem játszva FLK-val. Ami az ügyfélnek a legjobb! és amiért válasszam a CH-t!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:50:57

@HitelesBalu: Ja mondasz valamit. Mi motiválja, ha fix pénzt tesz zsebre? Így is annyit kap, meg úgy is. Jó lenne egy statisztika meg egy ilyen összehasonlító poszt, sztem megér egy misét. Sztem csináld meg!

kayra 2009.05.12. 18:53:13

Én is támogatnám az ötletet, hátha elsimítaná ezt a nézetkülönbséget

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:57:04

@kayra: Ja már ideje lenne, szegény KertiVirág is remélem nem hervadt el az OnlineRingben! :)

Zsé - DH 2009.05.12. 18:57:06

Én is várom!
Egy óra alatt össze lehet rakni, nem?
Akkor a CH-et motiválhatja az olyan bank választása ahol gyorsan átmegy az ügy mondjuk 2 hét alatt! Nem? Csak feltételezem, mint ti! :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:00:07

@sand.kov: :D :D Ez jó, ez végül is az ügyfél érdeke is nem????? Ezt én régen mindig ugy csináltam hogy kész tények lé állítottam, vagy ezt kapja ennyi idő alatt vagy ezt annyi idő alatt...stb. De ő döntött. Előnyök, hátrányok. Ying-Yang. De anno sokat vetett a latba a gyorsaság. Egyéb feltételes kérdés?

Zsé - DH 2009.05.12. 19:02:36

Ha azt mondom hogy szeretném megnézni mondjuk az MKB ajánlatát mit mondasz?
A Dh-nál is az ügyfél dönt!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:02:40

@sand.kov: Az embereknek általában már tegnapra kellett volna a hitel. Vagy te nem ezt tapasztaltad?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:06:04

@sand.kov: Tőlem ilyet nem kérdeztek, de akkor mondanám hogy menjen be az mkb-ba. :D Meg egyébként is nálunk sem titok a bank. Elvégre a megbízásival azt is aláírja és tudomásul veszi. De az ajánlatot ő maga választja ki, aztán azt is kapja meg. Tudod olyan mint egy termék teszt göngyöleg nélkül.

Zsé - DH 2009.05.12. 19:08:30

Mint mondtam tudom miről beszélsz.
Elfogadom már sokszor írtam. De tegyük fel ha elmennél egy Ch s ügyintézőhöz ajánla valmit és a DH is mondjuk 100 ft híján ugyanazt azonos feltételekkel, viszont munkadíj nélkül. Veszel fel 20M hitelt.
Kifizetnéd a munkadíjat azért amit megcsinálnak neked térítés mentesen?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:10:51

Sándor, De miről is beszélek Te CHs voltál ezt tudnod kell. Valószínűleg Te is így dolgoztál anno, ugyanazokkal a felszerelésekkel, és munkamorállal, stratégiával, akkor gondolom nem volt ellenedre ennyire. Nem tudom ki mit vétett ellened, de Joshi barátnak bemutatnálak. Ezzel a haraggal csak saját magadat mérgezed!
NNa mentem, nyugodalmas éjszakát Nektek! Jó lovat, jó feleséget!:D

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:11:34

@sand.kov: Holnap válaszolok, de most tényleg lépnek kell.:)

Zsé - DH 2009.05.12. 19:17:42

Méreggel magyarázod azt hogy fizessek ki 600 - 800 000 Ftot egy ügyintézőnek, amit megkaphatok ingyen? Nem vagyok a pénzem ellensége ahogy te sem!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:52:49

@sand.kov: nade kérlek :) egyrészt az ügyfél, akit az MKB ajánlata érdekel az az MKB-ba fog bemenni, nem a Credithillhez.
Másrészt, akinek kell a 20.000.000 Ft és nincs pénze a hitel költségeire, annak bizony jól jön a Credithill (ahol a hitel kötlségeit megelőlegetik - reklám:D) még akkor is, ha 6-800e Fttal többet kell fizessen. Vagy Te nem így látod? :)

Zsé - DH 2009.05.12. 19:59:03

Ezt mondtam, hogy annak az ügyfélkörnek akivel ti foglalkoztok igen szüksége van, hogy megelőlegezzék. Lakáshitelnél hogy előlegezitek meg?
Vannak olyan banki konstrukciók ahol megelőlegezik a hitel költségeit :)
Az Mkb-t csak példának mondtam, de tegyük fel több bank érdekli és van amit nem szeret! Lehet csak segítség kell neki az elintézésben idő hiányában, mint én. De nem ír alá megbízási szerződést amíg nem tudja milyen bankba viszik!

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:25:53

@sand.kov: Ne haragudj, hogy nem olvastam vissza, de egész nap szerződtem! :) És te?
Bár kicsit furcsa, hogy mint DH-s elég nagy mellényed van. Én összehúznám magamat, mikor a DH-sok hozzám jönnek, hogy oldjam meg a hitelfelvételüket, mert ők nem tudják!
Ki is a szakember?????

mágica 2009.05.12. 20:30:48

Hát nem gondoltam, hogy elmegyek pár órára, aztán megint egymásnak esik a 2 fél!:)
Okosabb itt nem lettem, viszont annyi történt ez idő alatt, hogy felhívott a credithilles tanácsadó, hogy lehet-e segítségemben valamire, merült-e fel bármi kérdésem? Jól esett! Még ha a pénz is vezérli, a gesztus szép volt. Megbeszéltünk egy időpontot csütörtökre, aláírom a szerződést velük.

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:31:07

@sand.kov: Azt meg aztán végképp nem tudom, hogy te milyen ügyflekről beszélsz akkor, amikor ezt írod "annak az ügyfélkörnek akivel ti foglalkoztok"????
Ezt fogalmazd már meg légyszíves egy kicsit pontosabban! Mert nálunk a közjegyzők fel vannak háborodva, hogy egyes ügyintézők annyit sem mondanak az ügyfélnek, hogy neki kell fizetni a díjat!!!!!!!
Mielőtt írsz, gondolkozzál!!!!!!!
És egyik ügyfelet se fikázd le mégegyszer, mert kisapám, ha nem lenne ügyfél neke seggtörlőre sem lenne pénzed!

Zsé - DH 2009.05.12. 20:31:46

Megint csak olvass vissza!
Nem vagyok DH-s :)
Ebben pedig nem vagyok biztos.
De ha így van az a bizonyos szakembereket minősíti.
Hopsz én meg intéztem Credithillesnek :) hoppá!

Zsé - DH 2009.05.12. 20:34:07

@Mogyi81: Szerződtél?
Nincs pénzed? Hitelt veszel fel ?:)

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:34:13

És azért te is olvass vissza!
Mert én azokra válaszoltam! :)
Hoppá

Zsé - DH 2009.05.12. 20:36:18

@Mogyi81: Te hoztad fel én meg mondtam, hogy fordítva is igaz. Te hencegtél.
miért vagy ideges?
esetleg látsz benne rációt amit mondok?

Zsé - DH 2009.05.12. 20:37:27

A hitelesség kedvéért mikor megemlítettem, hogy itt mindenki Credithilles azt mondtátok ott van a név mellett a credithill url cím.
Nálad nincs. Csak HITELESEN A HITELESTŐL!

Zsé - DH 2009.05.12. 20:42:21

A kedvedért nem fokozom itt a feszültséget!
További szép napot! Sok sikert kívánok! :)
azért ez minősít mindkettőnket, hogy egyszer elismert hogy elgépeltem egy mail címet, elmondtam szerintem miért jó a CH. és most is Úriemberként távozom a blogotokról! De ti hogy azt mondjátok lehet van igaz amit mondok semmi. CSak lekispofázol leminősítsz!gratulálok! szép napot

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:43:25

Ugyan mond már meg kedves, hogy mikor hencegtem???
Tudod azért áltam ki a Ch mellett,mmert nagyon jó tapasztalatom volt velük kapcsolatban! Ezért is szerettem volna hogy ha kifejted, hogy az olyanok,mint én "annak az ügyfélkörnek akivel ti foglalkoztok" milyen is? Aki nem csóró, csak elég sokat dolgozik! Boccs!
Nem vagyok ideges. Csak egy kicsit unszimpi az egész napi megmozdulásod!

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:44:44

@sand.kov: Hát a mai napi munkádhoz én is csak gratulálni tudok! :)

Zsé - DH 2009.05.13. 07:50:06

@Mogyi81: "Ugyan mond már meg kedves, hogy mikor hencegtem???" ->. Én összehúznám magamat, mikor a DH-sok hozzám jönnek, hogy oldjam meg a hitelfelvételüket, mert ők nem tudják!
Ki is a szakember?????

"Tudod azért áltam ki a Ch mellett,mmert nagyon jó tapasztalatom volt velük kapcsolatban!" -> ...egész nap szerződtem! :) És te? Mert nálunk a közjegyzők fel vannak háborodva, hogy egyes ügyintézők annyit sem mondanak az ügyfélnek, hogy neki kell fizetni a díjat!!!!!!!

Most akkor mi van? Össze vissza írogatsz! Ha visszaolvasol láthatod! Hiteles! :)

Zsé - DH 2009.05.13. 07:50:38

Ezzel én itt végeztem! köszönöm

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 08:07:15

Jó reggelt mindenkinek! :D :D

kayra 2009.05.13. 08:28:10

@MoniQ:

Jó reggelt!
Most olvasom a tegnapi meccs végét!
Hogy ez mekkora egy i......a ?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 08:50:32

Én jókat derültem rajta. Ráadásul sejtem ki lehet az álarc mögött. Így még érdekesebb a dolog. De lényegtelen. Ha lesz időm még végig olvasom, mert sztem érdekesre sikerült. :)

kayra 2009.05.13. 08:51:55

a sejtésedet esetleg megosztod velem is::)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 09:06:17

@sand.kov: Én nem magyarázom méreggel, ha ezt nekem céloztad, végletekig nyugodt ember vagyok. Csak egyszerűen írok. Nos Te láttad mindkét oldalt. Te most DH Fun lettél, én CH fun voltam, vagyok, leszek. Én tudom mi hogy működik, mi merre hány méter, mi miatt és miért van úgy itt minden ahogy van. Kapunk sok levelet elégedett ügyfelektől, amit lassan te is olvashatsz. DH részéről meg az ingatlan értékesítés morálját nem tartom korrektnek, de ez már egy másik blog, másik téma. Írtál érdekes dolgokat, hol támadtál, hogy védekeztél, hol kérdeztél, hol válaszoltál. Ez így volt a mi részünkről is. Ettől lett izgalmas a blog. Szóval köszönjük hogy itt voltál ismét közöttünk! Hisz "mindenkinek jár 15 perc hívnév"!! :)
Sándor levelét megkaptam, és Rafi is, jött a visszajelzés, hogy elolvasta.
Legyen vidám napod! :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 09:15:29

@kayra: Ha Ő nem árulja el magát én Tiszteletben tartom. Ha úgy gondolja majd elmondja. Elvégre jelentősége nem nagy van.:)

pocokkaa 2009.05.13. 09:50:43

Sziasztok,
Én nagyon örülök a tegnapi résztvevőknek - mindenkinek, mert ha több véleményt ismerek meg, akkor okosabb lehetek.
Remélem, sokan megfordulnak itt majd :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 09:54:11

na csak a tisztánlátás kedvéért... utánanéztem egy kicsit a dolgoknak - később post is lesz belőle -, röviden annyi a lényeg, hogy a DH ugye nem hitel-, hanem ingatlanközvetítő cég és ők is jutalékért dolgoznak... mármint az ügyintézők... csak éppen a jutalékot nem a hitel intézéséből kapják, hanem az ingatlan értékesítéséből.
Itt igen, lehet mondani, hogy a hitel intézésért nem kap jutalékot, de ha nem intézne hitelt, akkor nem tudná eladni az ingatlant, szóval ez egy akkora csúsztatás, amekkorát ritkán látni, becsüljük meg :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 10:03:09

@sand.kov: Írtam Neked emailt, az eredeti email címedre, arra amikor még Dragan néven voltál közöttünk. Légy szívecskés és olvasd el! Köszönöm!

KisHerceg 2009.05.13. 10:33:14

Sziasztok!
Úgy látom jó kis helyre keveredtem! :)
Épp most állok hitelfelvét előtt, tudnátok nekem valami jót ajánlani?Vagy ebben a válságban ne is próbálkozzak? Ti hogy gondoljátok?

hitelestanácsadó · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 10:42:03

@KisHerceg: Szia, ajánlom, hogy kérj ajánlatot a www.credithill.eu honlapon. Gyorsan felkeresnek és megtalálják számodra a legjobbat :)

KisHerceg 2009.05.13. 10:43:53

@hitelestanácsadó: Te hiteltanácsadó vagy azért gondolod ezt?

pocokkaa 2009.05.13. 10:44:02

@KisHerceg: Nekem folyamatban van a Credithillel egy meccsem, majd elmesélem, hogyan zajlottak a dolgok :) Legfeljebb, ha elégedetlen leszek, akkor lehurrognak :)

KisHerceg 2009.05.13. 10:46:06

@pocokkaa: És te is a neten keresztül indítottad? Én még nem csináltam ilyet soha nem igazán tudom hogy működik.

pocokkaa 2009.05.13. 10:49:13

@KisHerceg: Igen, beléptem a www.credithill.eu-ram kitöltöttem egy ajánlatkérő lapot és 24 órán belül felhívott egy hölgy.
Hozzáteszem, én máshol is érdeklődtem, a korábbi hzzászólásokból láthatod... Nyilvn azt fogom választani, ami nekem jó :)

KisHerceg 2009.05.13. 10:51:51

@pocokkaa: Ez tiszta, de ebben a helyzetben honnan tudod, hogy mi lesz a jó? Én azért egy kicsit félek csak az a baj, hogy akármilyen rossz a helyzet nagy szükségem lenne a pénzre, egyébként biztos nem vennék fel semmit.

pocokkaa 2009.05.13. 10:59:59

@KisHerceg: több ajánlatot is mehallgatok meg az interneten is olvasgatok. Számomra az a fontos, hogy ne legyenek a dologban meglepetések, ha pénzhez jutok, ki tudjam hamarabb fizetni és ne bukjak rajta csak amennyit muszáj :)Úgy tűnik, ilyen ajánlatot kaptam most a Credithillnél :) Már elkezdtem összeszedni a papírokat.

KisHerceg 2009.05.13. 11:50:27

@pocokkaa: és mi a helyzet az itt kialakult vitával? Most akkor mi van ingyen , vagy mi nincs?

PingPong 2009.05.13. 12:08:11

Szasztok! Na jó kis közelharc lett a tegnapi nap folyamán! Tuti! KisHerceg ingyen egyenlőre a levegő van, meg az Ózonréteg.
Én csak annyit tudok ide kapcsolni, amit már egy másik cikkhez is hozzápötyöréztem, hogy én elégedett vagyok a credithillel. Zalaegerszegen voltam, és egy nagyon csinos szőke hölgy fogadott, ami már jó ha egy ilyen kísérget jobbra balra. Na de nem is ez a lényeg láttam rajta hogy ott van a szeren, határozottan kerek szemekkel rámnézve magyarázott, nna mondom ez még a csillagokat is lehozza nekem. Voltam más irodában is, de az nem igazán győzött meg eléggé, pedig ingyen dolgozott, szegény pára. De a magabiztosság nem súgárzott belőle :D

pocokkaa 2009.05.13. 12:10:54

Én nem Zalaegerszegen voltam, de nekem is bejött a csinos hölgy (meg a hitel is elég jó) : D :D

PingPong 2009.05.13. 12:13:48

@pocokkaa: :D Látom már valakivel valamiben egyetértés van. Hehe. És te hol voltál? Oda is elmegyek ;P

KisHerceg 2009.05.13. 12:16:32

Én oda mennék ahol az a kis csinos csajszi van a reklámból! Vagy ő csak egy színész? Akkor is érdekelne!

pocokkaa 2009.05.13. 12:17:00

@PingPong: Nem mondom meg. Én voltam ott előbb :):P

KisHerceg 2009.05.13. 12:19:15

Bizalomgerjesztő a kedves mosolya! :)
Vele szívesen beszélgetnék!

pocokkaa 2009.05.13. 12:22:11

Nem tom színész-e, valószínű, hogy az, az ilyen reklámokban mindig azok vannak... De nekem is tetszik :)A Budapest Bankos reklámban is egy színésznő az Emese :)

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 12:26:10

Nem színész! "Igazi" credithilles tanácsadó!:)

pocokkaa 2009.05.13. 12:28:29

@gigi-0711: Ú, basszus, jó lehetett annak, aki odament HOzzá :)

KisHerceg 2009.05.13. 12:29:40

@gigi-0711: és azt is tudod, hogy melyik irodájukban dolgozik?

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 12:29:53

@pocokkaa: Akkor ez is egy plusz pont a credithillnek, hogy szép nők dolgoznak? ;)

KisHerceg 2009.05.13. 12:30:54

És mi a helyzet a másik reklámjukkal? Amiben a követ húzogatják? Akkor azok is Credithill-esek?
Akkor egész jó lehet a csapatuk! :)

pocokkaa 2009.05.13. 12:32:05

@gigi-0711: Szeretem a szép nőket - ha van kisugárzásuk :) a reklámban szereplő - ezek szerint hitelközvetítőnek van kisugárzása :)

De nem fogok rossz hitelt felvenni csak azért, mert máshova figyelek, nem a hitelre :)))

KisHerceg 2009.05.13. 12:33:56

@pocokkaa: :)Igazad van de azért egy ilyen nővel mégis csak kellemesebb lehet a társalgás mint mondjuk egy bányarémmel. :))

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 12:34:16

@KisHerceg: Ahogy mondod....
Ettől hiteles a reklám (is). :)

KisHerceg 2009.05.13. 12:41:08

Na de még mindig nem tudom, hogy merre van ő? Nem tudja senki? Fentebb olvastam, hogy itt sok Credihilles van. Nem lehet ilyeneket elárulni? :)

pocokkaa 2009.05.13. 12:55:19

@KisHerceg: szerintem nem fogják elmondani :) attól félnek, hogy kocsiba vágod magad és 2 óra mulva már a hölggyel társalogsz :)

kayra 2009.05.13. 12:56:18

@pocokkaa:
és ez miért lenne baj?
legalább meg lenne oldva a hitelgondja:)meg egyéb gondja

pocokkaa 2009.05.13. 12:58:36

@kayra: Szingli a hölgy? Egyre inkább érdekel :)

kayra 2009.05.13. 12:59:28

ÉN NEM TUDOM NEM ISMEREM

pocokkaa 2009.05.13. 13:01:14

Ez csak költői kérdés volt :) gondoltam valami munkatzárs válaszol rá :) Hacsak nincs itt a Kedves Mosolyú hölgy valameliyk nick alatt :)

pocokkaa 2009.05.13. 13:05:46

No, mennem kell - sok a dolog. Ha még tudok, visszatérek. Mindenkinek szép napot!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 14:54:42

Hali mi a pálya errefelé? Keringünk keringünk? NNa, "vedd fel hiteled és találd meg társad" a credithillnél...:D. Pasik? Őket nem akarja senki, csak a lányokat??????

KisHerceg 2009.05.13. 15:07:48

@MoniQ: Miért te ennek nem örülsz?
Bár olvastam, hogy te már nem hitelezel de attól még beszélgetni lehet! :)

KisHerceg 2009.05.13. 15:09:43

@MoniQ: De beszélhetnénk a jelzálogról is! Ha jól olvastam te azért értesz hozzá valamit.

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:13:38

@KisHerceg: Persze hogyne örülnék , csak kérdeztem ;) Azért gyűlünk minden nap itt össze, hogy beszélgessünk:)
Mit szeretnél tudni a jelzálogról, majd válaszol rá neked valami hozzáértő mágus,én már eléggé kiestem belőle....sajnos. Pedig imádtam csinálni. Csak köbe jött ez+az.

KisHerceg 2009.05.13. 15:14:54

@MoniQ: például? meguntad? vagy már nem ment úgy?

KisHerceg 2009.05.13. 15:17:00

Jelzálogról mondjuk azt, hogy mi kell hozzá, mennyi jövedelem, mennyi munkaviszony, házérték? Csak ilyen alapok egyenlőre. Aztán ha látok benne valamit akkor felkeresek valakit.
De először szeretnék némi infót csak a tisztán látás kedvéért. :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:29:55

@KisHerceg: Egyéb, más, lelki, magán. Az tudja akinek tudni kell. De már jól vagyok, sőt:D Jelzáloghoz mi kell, nos..hmmm...INGATLAN :D. Na de viccet félretéve, tényleg nem én akarok erről nyilatkozni. De ha rákattintasz a nick nevem melletti webcímre, akkor ott tudsz ajánlatot kérni, aztán ott tájékozódhatsz. De sztem itt is nemsokára válaszol Neked valaki a hitelesek közül. :) Amúgy magán véleményem, hogy jövedelem nem árt ha van, bejelentett. De nemtom vállalkozó vagy é? Munkaviszony is jó ha van több mint három hónapja. De ez konstrukció függő. Ingatlan értékről meg annyit mondanék Neked, hogy függ attól hol helyezkedik el, miből épült, mi épült engedély nélkül, mi engedéllyel. Illetve mennyire fellendült ott az ingatlan piac, és hogy veszik az ingatlanokat... Blogba nem lehet hitelajánlatot adni:) Attól összetettebb a dolog, mint ahogy kinéz. :)
www.credithill.eu

KisHerceg 2009.05.13. 15:32:03

@MoniQ: azért köszi. majd felkeresek valakit.
mondjuk azt a hölgyet a reklámból?! :)))

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:43:00

@KisHerceg: és merre keresed?:) Megsúgta már valaki?

KisHerceg 2009.05.13. 15:45:41

@gigi-0711: sajnos nem de várok türelmesen :)

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:51:34

türelem rózsát terem....;)
Te merre laksz egyébként? Azt meg tudom neked mondani, hogy melyik irodánk van a legközelebb hozzád és hogy a hölgy hány km-es távolságban van!:)

KisHerceg 2009.05.13. 15:56:59

@gigi-0711: hú de titokzatosak vagytok:))

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 16:09:18

@KisHerceg: Akkor több lehetőséged is van, akár Esztergom, akár valamelyik fővárosi irodánk. A hölgy pedig kb 100 km-re van tőled! Tipp: ha mondjuk kérsz egy ajánlatot a www.credithill.eu-n és Tatabányát jelölöd meg, van esély, hogy hozzá jut!:)

pocokkaa 2009.05.18. 12:12:39

No, elindítottuk a hitelt.... a Credithillt választottam. Kíváncsi vagyok, milyen gyors lesz. Kíméletlenül megmondom, hogy milyen volt.. .

pocokkaa 2009.05.19. 08:29:02

Úgy nézem, ez a blog megdöglött - valószínű akkor én is lépek, magammal nem fogok beszélgetni...

credhunter · http://www.credithill.eu 2009.05.19. 10:26:29

@pocokkaa: Nem döglött meg, csak folyamatosan szerződtem, legalábbis én, amúgy pedig izgatottan várom, h elmondd a véleményed a Ch-val kapcsolatban! :)

KertiVirág 2009.05.29. 11:35:36

Hellóka! Nna itt tényleg kihalt egy kicsit a helyzet, de asszem a véleményem megosztom veletek. Nos voltam hitelt igényelni, informálódni a helyzetem rendbetételéről itt ott. Nos egyik rossz tapasztalatom, hogy voltam egy közvetítőnél, kis iroda, normál körülmények, ingyen munka címszó alatt. Itt is nagyon kedves volt az ügyintéző, de az hogy mindent innen onnan olvasott ki, meg matatott jobbra balra, nonszensz. Merthogy ezt azt kinézel, mert mondjuk nem általános dolgok, oké. Dehogy ott előttem alighanem mindent, pfff, nem volt bizalomgerjesztő, pedig állítólag több bankkal is szerződésben állt. Ergo azért toppon kellett volna lennie. Aztán elmentem egy másik céghez, ott a "kedves ügyintéző" bár értette amit csinált, nem kis cég volt az sem, de nem éppen volt az én rezgéshullámomon, mivel elég unkdika volt, és lekezelő, mintha már elege lenne az egész napból. Node értem kellene lennie nem???? Az hogy neki gondja van, ezért nem fizetek...:P
Betértem a híres Credithill irodába is. Hangulat megfelelő, színes falak, képek, körítés jó, Vágó visszaköszönt a falon, hívogatóan. Röviden tömören, mivel az ügyintéző érhetően, "paraszti" nyelven elmondta mi is a megoldás a problémámra, láttam rajta, hogy érti is mit beszél, engem meggyőzött. Mivel kicsit problémásabb ügyfél vagyok, úgy érzem nyugodtan rábízhatom magam. Szóval csak így tovább! :)

pocokkaa 2009.06.11. 14:01:44

Megkaptam a szabadon felhasználható összeget a hitelkiváltás után a rohadt OTP miatt csak most). Csak annyit fizettem a Credithillnek, amiről szó volt. Nem volt más költség. A kedves ügyintéző hölgy megkért arra, hogy bizonyos időnként beszéljünk, mi van velünk és mi van a hitelünkkel. Nagyon jól esett a profi ügyintézés. Köszönöm Credithill!
süti beállítások módosítása