HTML

Hitel Tippek

Tippek hitel felvételéhez: mire kell figyelni, hol érdemes keresni, akciós olcsóságok és drágságok. Hitelszerződés trükkök. Devizahitel, forinthitel, hitleválság, hitelfelvétel, banki szerződések és hiteltanácsadók, online hitel oldalak. Mindenről tárgyalunk, ami hitelhez valamilyen módon is kapcsolódik egy kicsit.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

2009 (1) adat (1) adatbázis (1) adó (1) adóbevallás (1) adóhivatal (1) adókedvezmény (1) adós (7) adóslista (10) adósság (3) adósságrendezés (2) adóstárs (2) áfa (1) ajándék (1) akció (1) akciós hitel (2) aktív (1) alapkamat (5) albérlet (2) állam (2) államadósság (2) államcsőd (1) állami támogatás (1) állampapír (1) államtitkár (1) állás (1) apeh (4) árfolyam (7) árfolyamváltozás (4) áruhitel (9) áruvásárlási hitel (1) áthidaló hitel (3) áthidaló kölcsön (3) átutalás (2) átverés (1) aukció (1) ausztria (1) autó (1) autóhitel (2) automata (2) autós hitel (1) aviva (1) bank (52) bankbetét (1) bankcsőd (1) bankkártya (7) bankszámla (3) bankszövetség (3) bankváltás (1) baricz istván (1) bar lista (16) bebukott hitel (1) bedőlt hitel (1) befektetés (3) befizetés (2) bérbeadás (1) béről (1) beszedési megbízás (1) betét (4) betéti kamat (1) betétlekötés (1) bevallás (1) bevétel (2) biztosítás (3) biztosíték (3) biztosító (2) bónuszpolitika (1) bonyhád (1) budai bernadett (1) buék (1) chf (2) credithill (2) csalás (2) csehország (1) csekk (2) csökkenés (1) deficit (1) deviza (6) devizahitel (12) devizakockázat (1) devizathitel (18) devizaváltás (3) deviza alapú hitel (9) deviza hitel (1) dokumentum (1) egészség (1) egyenleg (1) eladósodás (1) életbiztosítás (1) elmaradás (1) elnök (1) előny (1) előrejelzés (1) előtörlesztés (4) építőipar (1) érdekességek (1) érme (1) erősödés (1) erste (1) értékbecslés (2) értékpapír (1) észtország (1) eur (3) euró (2) európai unió (1) éven belül (1) fábián attila (1) fedezet (5) feketelista (1) felcsuti péter (1) fiatalok otthonteremtési támogatása (1) fizetendő kamat (1) fizetés (4) fizetési könnyítés (1) fizetési morál (1) fogyasztási hitel (4) fogyasztói csoport (2) folyószámla (4) folyószámlahitel (8) forint (6) forinthitel (12) forint hitel (1) forrás (1) fot (1) futamidő (3) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gazdasági világ (1) gépjárműfedezet (2) görögország (1) groupama garancia (1) gyengülés (1) gyik (1) gyorshitel (3) gyorskölcsön (4) halasztás (1) határidő (2) hátrány (1) háztartási költségszámító (1) hír (1) hitel (145) hitelajánlat (1) hitelállomány (1) hitelbírálati díj (1) hitelcsapda (1) hitelek (10) hitelezés (5) hitelfedezet (4) hitelfedezeti biztosítás (1) hitelfelvétel (42) hiteligénylés (46) hitelinformacios rendszer (6) hitelintézet (1) hiteliroda (2) hitelkalkulátor (2) hitelkamat (2) hitelkártya (4) hitelkérelem (1) hitelkeret (3) hitelkiváltás (2) hitelközvetítő (14) hitelösszeg (1) hitelplafon (1) hitelszerződés (3) hiteltanácsadás (4) hiteltanácsadó (17) hitelügyintéző (16) hitel kamat (1) humor (2) idézetek (1) időzítés (1) igénylő (1) imf (1) inda (1) infláció (7) ing (1) ingatlan (6) ingatlanérték (1) ingyen (1) ipf (1) irányelv (1) jegybank (3) jegybanki alapkamat (8) jelzálog (4) jelzáloghitel (1) jelzálogjog (1) jelzáloglevél (1) jogszabály (1) jövedelem (2) jutalék (1) jutalom (1) k&h (1) kalkulátor (1) kamat (29) kamatcsökkenés (3) kamatemelés (1) kamatláb (1) kamatmentes (2) karácsony (2) kártya (1) kedvezmény (2) késedelmi kamat (2) készpénz (3) készpénzfelvételi díj (1) készpénz felvétel (1) kezelési díj (1) kezelési költség (1) kezes (1) kezesség (1) khr (10) kiadás (2) kifizetés (1) kilábalás (1) kódex (2) kölcsön (69) költekezés (1) költözés (1) költség (4) költségvetés (4) könyvelés (1) könyvelő (1) korózs lajos (1) kötvény (1) közösség (1) közüzemi számla (2) külföld (1) lakás (3) lakásépítés (2) lakásfelújítás (3) lakáshitel (18) lakáskölcsön (1) lakásvásárlás (6) lakossági bankszámla költségszámító program (1) lekötés (1) lízing (4) magánnyugdíjpénztár (4) máv (1) megtakarítás (2) mikrohitel (1) minimálbér (1) minimum összeg (2) miniszter (1) minősítés (1) mnb (3) módosítás (1) molnár csaba (1) munkaadó (1) munkahely (1) munkanélküliség (4) munkavállaló (1) nyereségrealizálás (1) nyugdíjpénztár (5) önkéntes magánnyugdíjpénztár (3) online (3) operatív (1) országgyűlés (1) összefoglalás (1) összehasonlítás (1) osztrák (3) osztrák hitel (3) otthonvédők (1) papírpénz (1) passzív (1) pénz (7) pénzérme (1) pénzforgalmi szolgáltatásátutalás (1) pénzintézet (2) pénztári tagság (3) pénzügy (3) pénzvisszaváltás (1) pihenés (3) poén (1) portfólió (1) posta (2) prémium (1) pricewaterhouse coopers (1) program (1) provident (3) provokáció (1) pszáf (10) pwc (1) raiffeisen (1) refinanszírozás (1) reklám (1) részletfizetés (1) részvény (1) scoring (1) sopron (1) spórolás (1) statisztika (1) svájcifrank (1) szabad felhasználású (6) szabály (1) szabályozás (1) számla (2) számlavezetési díj (1) számlázás (1) személyi hitel (3) személyi kölcsön (5) szent este (1) szerződés (2) szerződésmódosítás (3) szerződés módosítás (1) szigorítás (1) szilveszter (1) szja (1) szocpol (2) szoftver (1) sztrájk (2) szuperbruttó (1) szuperbruttósítás (1) takarékoskodás (2) takarékosság (1) támogatott hitel (1) tartozás (6) terv (1) tervezés (3) tervezet (1) thm (10) tipp (1) tőketörlesztés (1) tolna (1) törlesztés (11) törlesztőrészlet (34) törvény (2) tulajdoni lap (1) ukrajna (1) unit linked (1) utazás (1) uzsorás (1) vagyon (1) vagyonkezelő (1) vállalkozás (3) válság (14) válságalap (1) válságkezelés (1) változás (1) változó futamidő (1) vásárlás (6) vélemény (1) vész (1) vicc (1) visszaesés (1) visszaváltás (1) vizsgálat (1) Címkefelhő

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

2009.04.24. 00:43 HitelesBalu

Online hitel felvételi lehetőség

Címkék: online hitel hitelek credithill

Most találtam meg a Credithill Kft. online hiteligénylő oldalát. Érdemes megnézni.

www.credithill.eu

292 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hiteltipp.blog.hu/api/trackback/id/tr901083105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pocokkaa 2009.04.30. 12:35:20

Megnéztem tetszik, kíváncsi lennék, tényleg felkeresik-e azt, aki regisztrál...

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.04.30. 12:38:52

@pocokkaa: egy módon tudhatod meg :) kérj egy ajánlatot :) még az is lehet, hogy nem fogod megbánni :D

kicsizazi 2009.04.30. 17:18:29

@pocokkaa: én délelőtt kitöltöttem az adatlapot és ebédidőben már fel is hívott egy nagyon kedves ügyintéző!! :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.04.30. 20:21:53

@kicsizazi: gyorsak ezek a Credithilles fiúk-lányok :)

pocokkaa 2009.05.03. 08:20:19

@kicsizazi: ez jó, holnap én is próbát teszek, utána beszámolok :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.04. 12:59:00

@kicsizazi: Ugye ugye :D További sok sikert a hitelfelvételhez, és a fizetéséhez .

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.04. 15:25:02

@MoniQ: tetszik az avatárod :) nagyon csini :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.04. 16:07:46

@HitelesBalu: Kösz:) Tisztára mintha én lennék....

pocokkaa 2009.05.05. 16:27:05

@MoniQ: Kék vagy fehér alapon? :)Akkor te törp vagy :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 11:54:37

Hah kibeszéltek a hátam mögött :D Azért törpilla nem lennék...annyi törp között... :D Pfff Na de Credithill...., szóval. Nos Pocokkaa próbálkoztál már a Credithillnél? Tapasztalat?

kicsizazi 2009.05.06. 11:54:42

@HitelesBalu:
A kislányom csak Szempillának hívja! :))

kicsizazi 2009.05.06. 12:11:32

@MoniQ:
Én voltam már benn személyes elbeszélgetésen! Kellemesen csalódtam!Végre egy hely,ahol nem próbáltak meg behálózni a kombi hitellel!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 12:31:57

@kicsizazi: Óvakodj a kombi hiteltől!!!! :) Örülök hogy pozitívak a tapasztalataid. És mire jutottatok? Sikerült megoldást találni a problémádra?

pocokkaa 2009.05.06. 13:25:43

@MoniQ: kitöltöttem egy adatlapot a www.credithill.eu honlapon meg egy másikon is.
ez utóbbiról hívtak fel gyorsabban :)Utána viszont felhívtak a Credithilltől is. Mindkét helyre lebeszéltem időpontot, szerencsére ugyanarra a napra. Majd elmondom, mi volt (természetesen az ügyintézők és a város megnevezése nélkül). :)Igazából nagyon kíváncsi vagyok, mert a jelenlegi helyzetben még éppenhogy bírom tisztességgel fizetni a fizetnivalókat, de ha fizethetek kevesebbet is, akkor miért ne....

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 13:51:45

@pocokkaa: Gratulálok :) Csak tudod fűt fát ígérhet bárki..Ne hagy hogy rádtukmáljanak bármit is bárhol. Kíváncsian várom a véleményedet, nevek nélkül persze. Részletes beszámolót kérek, hisz tanulni lehet abból is.:)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 15:30:59

@pocokkaa: küldd el a véleményed és posztoljuk :) az lesz ám az igazi, ha mások is megtudják az őszintét!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 15:38:10

Hová lett credithunter?????? Vagy csak halucináltam?

kicsizazi 2009.05.06. 15:44:30

Háát, ha kémiából jól emlékszem ez az, amikor vki szilárd halmazállapotból a cseppfolyós kihagyása után légneművé válik! :)))

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 15:45:53

@kicsizazi: Most már értem, kémiából soha nem voltam a toppon.
pedig már örültem, hogy valaki beszélget velem/velünk.... Kivonta magát a forgalomból.

kicsizazi 2009.05.06. 15:55:42

@MoniQ:
Kérdésem nekem is lenne! Velem is beszélgetsz?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 15:57:32

Persze mint bárki mással, miről?

kicsizazi 2009.05.06. 16:07:29

@MoniQ:
Hitellel kapcsolatban.Azt nem tudom eldönteni, h kérjek-e türelmi időt a szabfel hitelemhez? Most egy kicsit kevesebbet keresek, mert tanulok munka mellett, de egy év múlva jobb lesz a fizum. Szerinted?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 16:19:11

@kicsizazi: Talán látogass be a www.credithill.eu -ra, kérj tali időpontot, és ott több ajánlatot is eléd adnak a kedves ügyintézők. És részletesen át tudjátok beszélni neked mi lenne a legoptimálisabb.(Ez ingyen van...) Ugyanis nem ismerem a paramétereidet, illetve itt azokat nem is lenne célszerű közölni.:) Tudi? Anélkül meg nem tudok neked megfelelő tanácsot adni.

credhunter · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 16:43:51

@kicsizazi:
Voltál már érdeklődni vhol?Azért kérdezed, vagy kagylóztál erről és nem vagy képben?

kicsizazi 2009.05.06. 16:47:35

@credhunter:
Voltam a Credithillnél, nagyon rendes volt a csaj, de elfelejtettem, h mit is mondott ezzel kapcsolatban. Arra fókuszáltam, h ne a kombi hitellel tukmáljon, de nem is akarta.

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.06. 17:15:42

@kicsizazi: igazad van... a kombi az kocsiban sem a legjobb megoldás, persze vannak helyzetek :D

pocokkaa 2009.05.07. 10:06:51

Az igazi macsók kombival járnak hidd el :)

pocokkaa 2009.05.07. 13:34:52

@kicsizazi: nem ültél még az én kombimban :) le van ültetve, szép nagy alufelnik, meg mint az állat és nagyon- hm. kényelmes... :)

hitelestanácsadó · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 13:40:58

Úgy tűnik, itt a történet átmegy online hiteligénylésből online másba :)

pocokkaa 2009.05.07. 13:41:52

@kicsizazi: pedig még be sem szálltál :)

kicsizazi 2009.05.07. 13:47:14

@pocokkaa: Nem gond, ettől függetlenül is megy!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:00:16

@hitelestanácsadó: végülis az internet szabadsága ezt is megengedi :) max kirakjuk majd a (18+) jelet a blog elejére :D

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:01:52

jut eszembe, tudja valaki, hogy hogyan függ össze a hitelfelvétel és a szex? Van valami kapcsolat? mert akkor posztolnék egyet a témáról :DD

kicsizazi 2009.05.07. 14:05:33

@HitelesBalu: Például: pénzre van szükségem, mert eltörött a go-go rudam...:)

pocokkaa 2009.05.07. 14:05:54

@HitelesBalu: több változatot is elkezdtem leírni, de túl sok volt benne a nem szépen megfogalmazható *-gos szó... :) Szóval passzolok... :)

kicsizazi 2009.05.07. 14:06:36

@HitelesBalu: Meg az is eszembe jutott, hogy a sok pénz potencianövelő, de a jó hitel lelohasztja a....

pocokkaa 2009.05.07. 14:06:40

@kicsizazi: A kombi csak a hab lenne a tortán :)

pocokkaa 2009.05.07. 14:07:22

@MoniQ: HIRDETÉS:

Inkább az autód legyen kombi, mint a hiteled! :)

kicsizazi 2009.05.07. 14:08:01

@HitelesBalu: Sztem tök szexis egy pasi egy szép autóval, jó lakással, ehhez pedig szükség lehet hitelre....

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:08:10

@HitelesBalu: Hitel felvétel és a szex? Nos mondjuk hitelt veszel fel valaki azért hogy beindítson egy vállalkozást...pl.szvinger club... Az tuti nem veszteséges...

pocokkaa 2009.05.07. 14:13:59

Hja, szvinger Klub :) sztem az már projektfinanszírozás :)

joeymanó 2009.05.07. 14:20:51

Hali!Nekem van már hitelem és a Credithill intézte.Teljes mértékben meg vagyok elégedve vele.A kombihoz csak annyit szólnék,az is van akinek jó lehet szerintem,de nekem sem az van :-)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:39:58

@joeymanó: Már a hiteleddel vagy megelégedve, vagy a kiszolgálás minőségével amit kaptál a Credithillnél? Vagy mindkettővel? Vagy azzal hogy nem "kombid" van?:D

joeymanó 2009.05.07. 14:47:08

Mindkettővel.Az ügyintézőmmel azóta is tartjuk a kapcsolatot és ez nagyon jó érzés,mert bármikor kérdezhetem,különösen akkor ha rémhírek keringenek és megnyugtatást várok,vagy az aktuális helyzet tisztázását.

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:50:38

@joeymanó: Akkor te egy elégedett üf vagy! Teljes körű ügyintézést kaptál! Igen, volt anno egy főnököm aki azt monda, hogy az ügyfeleknek "teljes körűen ki kell elégíteni az igényeiket!" :))))

pocokkaa 2009.05.07. 14:51:59

No, voltam mindkét tanácsadónál. :)

joeymanó 2009.05.07. 14:55:51

Remélem Te is olyan szolgáltatást kapsz,amivel elégedett leszel.A többi rajtad múlik...

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:56:14

@Mogyi81: Mogyi neked merre jár az eszed???? :D :D

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 14:57:51

@pocokkaa: légy hozzánk őszinte és táníts minket miben kell még fejlődnünk ;)

pocokkaa 2009.05.07. 15:18:34

Még délelőtt voltam mindkét helyen: a nem Credithillesről: Hát mit mondjak, lehengerlő volt. Teljesen fellelkesített. Tudni kell, hogy van egy két hitelem, amit szívesen egybe fognék, ha megéri és nem drága a váltás. Ajánlott nekem egy "befektetési egységhez kötött hitelt". ezekről eddig nem olvastam sokat - de azt már most látom, hogy nagyon szélsőséges a megítélés.
Abban maradtunk hogy átgondolom. Kicsit félek a dolgotól, hgy őszinte legyek.
A Credithillesnél is jól éreztem magam, nagyon kedves volt velem. Teljesen más irányú dolgokat mondott el. Nem akkora tűzzel értékesített, mint az előző, de nagyon figyelt rám, érdekelte, hogy mit modnok -amikor meg hülyeséget bezséltem, akkor mosolygott és elmagyarázta. Nyomtatott ajánlatot kaptam, minden fontos tudnivalóval együtt. Volt azonban valami, amin meglepődtem: elárultam neki, hogy nem hozzá jöttem először és ez már csak a második ajánlat. És a meglepő dolgo az volt, hogy felajánlotta: jöjjek be az asszonnyal és hasonlítsuk össze a kettőt. Ez azért elég magabiztos volt: majdnem úgy nézett ki, hogy ha a másik a végén mégis jobb lenne, ő kísér át a másik helyre. Tudom, ez főleg reklámfogás, de jól esett. Azért mindkettőre alszok egyet :)

pocokkaa 2009.05.07. 15:30:39

Jah, és olyan ideges voltam, hogy elfelejtettem megkérdezni az osztrák hitellel kapcsolatos dolgokat. Majd legközelebb, akihez esetleg visszamegyek. :)

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.07. 15:34:03

@pocokkaa: Reméljük sikerül elintézned jól a hitelfelvételt! :)

pocokkaa 2009.05.07. 16:03:33

nálam jobban biztos nem remélitek :)

joeymanó 2009.05.07. 16:05:20

pocokkaa!!!
Én a helyedben le tesztelném a másik céget is ahol olyan nagyon lelkesek voltak veled.Kiderülne,hogy ha Ő is tudatában lesz annak,hogy voltál máshol is ,részéről is olyan egyértelmű lenne e ,hogy segít az összehasonlításban,mint azt a Credithilles tette.

pocokkaa 2009.05.07. 16:21:38

@joeymanó: persze, bár igazából ha mégis oda mennék vissza, akkor sem biztos, hogy a kombináltat venném fel. Elég sokat tanultam a mai napon, de ugyanakkor csak olyan dolgot fogok felvenni, ami teljesen meggyőz.

hitelestanácsadó · http://www.credithill.eu 2009.05.08. 08:33:37

@joeymanó: Nem nekem címezted, de azt hiszem, ha ezt nem ajánlja fel, akkor nem igazán jó a marketingje, illetve lehet, hogy a termék sem a legjobb....

tittike01 2009.05.08. 09:50:20

@HitelesBalu: A kapcsolat annyi a szex és a hitel között, ha el b...(baltázod) kezdheted előröl!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.08. 14:27:26

Hálló, hol vagytok Népek???

Zsé - DH 2009.05.08. 14:54:49

engem nem hívtak fel már 1 hete!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.08. 15:07:59

Hát ha megmondod ki a valódi neved, akkor meg tudlak keresni a rendszerben mert én osztom szét az ajánlatokat, és akkor megtom kérdezni az illetőt mért nem tette meg....

Zsé - DH 2009.05.08. 20:24:59

Kovács Sándor - Szentes

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.09. 10:59:09

@dragan12: nincs ilyen nevű regisztrált ügyfél Szentesről :) biztos, hogy kértél ajánlatot? ha nem, akkor próbáld meg újra.

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.09. 11:48:38

@MoniQ: bocsesz :D nem az iroda városát néztem, hanem az ügyfél települését... :) az meg nem Szentes... mély elnézést kérek... tényleg van egy ilyen ajánlatkérés :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.09. 11:53:50

@dragan12: telefonszámot viszont nem adtál meg... így viszont nehéz lesz :) javaslom ismét azt az ajánlatkérést, most viszont már telefonszámot is adj meg, hogy a munkatársunknak valamivel könnyebb dolga legyen ;)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.09. 12:43:42

@dragan12: Email lett Neked küldve anno, Kedves Sándor! Azt megkaptad? :)

pocokkaa 2009.05.12. 11:21:42

No, ma délelőtt megint elmentem kérdezősködni. A nem credithilles helyen ismét nagyon rendesek voltak velem. Elmondtam, hogy voltam máshol is és megkérdeztem, hogy megnézé-e azt az ajánlatot, amit ott kaptam. Megtette - de azt mondta, hogy ezzel nem járok jól, hiszen nem adok esélyt annak, hogy a befektetésben gyüjtött pénzem kamatozzon meg különben is: minek fizetnék ki ennyi munkadíjat -amikor ő mindent elintéz nekem ingyen. Amikor említettem, hogy félek kombinálni a hitelt ezzel a befektetéssel, akkor azt mondta, hogy ne tartsak tőle: sokan félnek, évek után pedig hálásak, hogy ezt választották.

A Crddithillhez még nem mentem vissza - de egyre inkább arra hajlok, hogy ott veszek fel hitelt. Átlátható, hogy mi fog történni, nincsen zsákbamacska (igaz, nincsen meg a lehetőség arra, hogy fialjon a pénzem - de nem vagyok benne biztos, hogy éppen hitelből kellene befektetni, mert ez ellentmond, minden befektetési alapelvnek, amit ismerek).
Közeleg a döntés :)

Természetesen beszámolok róla (akkor is, ha nem a sokak által nagyon ajánlott Credithillt választanám :)

PingPong 2009.05.12. 11:49:30

@pocokkaa: Kedves Pocokkaa, én a helyedben a credithillnél maradnék! Rám is próbáltak máshol erőltetni biztivel kombinált izét, sőt bank is igyekezett megbűvölni vele, de nem győztek meg. Nekem van biztosítási ügynök ismerősöm. A nagy kockázat a unit-linked termékekben van. Ugyanis ebben az esetben nincsen hozamgarancia. Ami még tovább fokozza a kockázatot, hogy az ügyfél határozza meg, hogy a biztosító milyen alapokban fektesse a pénzt. Ezek a befizetések az ügyfél kockázatára történnek, így a lejáratkori biztosítási összeget pontosan nem lehet meghatározni. Ebben az esetben nincs folyamatos kamatfizetés. A futamidő végén, vagy meghatározott időszakokban fizeti a biztosító a tőkét a banknak. Előfordulhat, hogy a tőketörlesztés esedékességekor nem áll rendelkezésre annyi pénz, mint amennyire szükség lenne. Ez azért történhet meg, mert a biztosító azon befektetéseivel, amibe a hitelfelvevő pénzét fektette, nem ért el akkora nyereséget, hogy elegendő legyen a tőkére. Természetesen ez csak a futamidő lejárat előtt derül ki....Még egy hátrány: nehéz kiszállni! Pláne ha már süllyed a hajó...

pocokkaa 2009.05.12. 12:23:11

@PingPong: Bennem is hasonlók fogalmazódtak meg, a hozamgaranciával kapcsolatosan pedig akkor már értem, hogy mi volt a ködösítés oka :)

PingPong 2009.05.12. 12:29:48

@pocokkaa: Remélem akkor most már megvilágosodtál!

Zsé - DH 2009.05.12. 12:37:46

egy jó hitelügyintéző lecsapott volna, hogy jó akkor intézzük el azt amit a CH ajánl, mert Ő sem tud mást mint a többi hitelközvetytő, vagy bank.
és meg tudja sporólni a munkadíjat amit egy sale-sel nagyon könnyen meg lehet magyarázni. Hogy mire és hogy költse el.
De amúgy nem kevés az a munkadíj!?

Zsé - DH 2009.05.12. 12:38:58

ja és igen nem kaptam e-mailt sem!

Zsé - DH 2009.05.12. 12:46:03

Nehéz kiszállni egy biztivel kombinált hitelből, nem igaz. Az tény, hogy járhat rosszul az ügyfél, de megvan a visszavásárlási érték! Semmivel sem bonyolultabb, mint egy sima annuitásos hitel.
Mi a helyzet az FLK-val? Szerintetek az sem éri meg az ügyfélnek?

KertiVirág 2009.05.12. 12:46:22

Hali! Hitelt szeretnék felvenni, de nem tudom eldönteni, hogy bankokat járjam végig, vagy hitelközvetítőhöz menjek? Ki mit tenne a helyemben?

KertiVirág 2009.05.12. 12:47:29

@dragan12: Látom Neked semmi jó tapasztalatod a közvetítők terén... Neked is kombi hiteled van?

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 12:50:45

@PingPong: Teljesen igazad van! Amúgy sem éri meg kombinálni a hitelt, mert az minden esetben csak a banknak, vagy az ügyintézőnek jó!
Viszont láttam már jó unit-linked-es biztosítást is! persze nem kombinálva!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 12:51:12

@KertiVirág: érdemes azon elgondolkodni, hogy a bank csak a saját hiteleit fogja ajánlgatni neked, a követítő viszont több bank hitelei közül fog ajánlani.
A közvetítők közül is azt érdemes választani, amelyik munkadíjért dolgozik és nem ingyen - ki dolgozik manapság ingyen? Sőt, olyan sosem volt.

KertiVirág 2009.05.12. 13:01:58

@HitelesBalu: Értem. De mit kapok én a munkadíjért cserébe? Egyáltalán mekkora ez a munkadíj kb? Mért éri azt meg nekem kifizetni?

Zsé - DH 2009.05.12. 13:10:22

Szerintem mindent meg lehet magyarázni.
Mi miért jó és miért nem!
Van ahol kiajánlják neked a bankokat te választasz! Ha kérésed van azt teljesítik.
Hangsúlyozom TE választasz! Nem az ügyintéző!
Akik ingyen dolgoznak, azok a banktól kapnak jutalékot! Ugyanúgy mint a CH-is+ ők még munkadíjat is lehúznak rólad!
Voltam már DUNA HOUSE Irodába! Meg tervezem a Credithilles irodát is ha egyszer megkeresnek! Ami a mai napid nem történt meg így nem tudom mire számítsak az ügyintézés folyamán!

Zsé - DH 2009.05.12. 13:12:37

ja és a DH teljesen ingyenes és nagyon felkészült emberrel találkoztam! Amelyik bankot megkérdeztem arról adott felvilágosítást!
A CH megmondja melyik bankba megyek? vagy csak ajánlatot ad?

KertiVirág 2009.05.12. 13:13:56

@dragan12: Ahha, szóval Te nagyon ott vagy már a témában. De előzőleg olvastam, hogy telefonszámot sem adtál meg nekik, akkor hogy várod hogy megkeressenek????? Ezt nem értem :D
És a Duna House az olyan hely ahol a bank nevét is megmondják és én választok? Vagy mire gondoltál?

KertiVirág 2009.05.12. 13:17:08

@dragan12: És a a DH megmondja melyik bankba menjek be, akkor mi értelme van az Ő üzletpolitikájának???? Nem, nem értem. Segíts kérlek!

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 13:22:32

@dragan12: Igen, van igazságod, de én csak annyit kérdeznék tőled, hogy mi a szakmád????
Mert tudod, ha engem beállítanának egy autószerelő mellé és ő azt mondaná, hogy ez az olajbefecskendező szivattyú egy tárgyra , én elhinném neki! Mert nem értek hozzá!
És ő azt fogja neked mondani, hogy igen, az X bank körülményes, vagy az Y-bank az gyorsabb!
Te az Y bankot fogod választani, hisz kikéred a véleményét, mert nem ez a szakmád!
De azt nem mondja, hogy az Y banknál ő 1,5%-al több jutalékot kap! Vagy ezt megkérdezted?
Kérdezd meg! De egy hitelfelvételnél, ahol"ingyen megcsinálják " neked a dolgokat, ott mindig van hátulütő!
Ingyen sajt csak az egérfogóban van, olcsó húsnak híg a leve! Mondjak még pár ilyen örök igazságot????? :)

Zsé - DH 2009.05.12. 13:24:11

Igen megmondják a bank nevét. Te választasz és segítenek neked elintézni a hiteled! Papírok kitöltése földhivatal. Megkeresik a legjobb lehetőséget és a kiskapukat! mivel nagy hitelközvetítő bejáratott csatornákon előnyt élveznek az Ő hitelei( Bár ez valszínű igaz a CH-ra is). És ezt INGYEN!
Az üzletpolitika, hogy sok elégedett ügyfél és még több ajánlás.
Megadtam az e-mail címem, így kezdődött a DH-nál is én nem adom ki a telszámom senkinek. A DH-tól megkerestek e-mailben is. Majd személyes találkozó!!!

KertiVirág 2009.05.12. 13:29:22

@Mogyi81: Ebben is van igazság, de még mindig nem kaptam választ, hogy a bűvös munkadíjért cserébe mi pluszt kapok a CH-nál? Meg másrészről mondjuk a DH részéről azt sem értem, hogy ha oda bemegyek ajánlatért (ők ugye ingyenesek),és megmondják melyik bank, akkor én oda magamtól is bemehetek és elintézhetem nem???? CSak baki az, hogy nekem ilyenekre mondjuk nem nagyon van időm, de megtehetném nem? A DUNA HOUSE mi plussszt ad nekem??? Nna jó ez a blog.

Zsé - DH 2009.05.12. 13:29:52

Kedves Mogyi!

Mint mondtam mindent meg lehet magyarázni mind a két oldalról!
Ha picit közgazdász szemmel is megnéznéd a dolgokat akkor tudnád, hogy más és más módszerek/ elvek vannak. Tehát a DH elvei szerint elégedett ügyfelekkel ingyen szerez több és több ügyfelet. A Ch elvei hogy kérünk pénz, mert ugyebár manapság mi van ingyen, tehát a gyors meggazdagodás a cél. ŐK nem kapnak a banktól jutalékot teszem fel????
Ugyanúgy érdekelt a CH ügyintéző is! mert hát ő sem ingyen dolgozik! mint a dh-s sem! Azt hiszem az ügyfélkörben is van különbség a két cég között!

Zsé - DH 2009.05.12. 13:35:57

A CH-nál a munkadíjért kapsz ügyintézést. Meg ahogy tudom kifizetik a kezdeti költségeket, bár ez is bújtatás, mert utólag ki kell fizetni. Meg lakáshitelnél macerás.
A DH-nál kapsz az ingyenes szolgáltatásban ügyintézést. Kezdeti költségeket ki kell fizetned. De ha ezt nem tudod vannak konstrukciók kezdeti költség nélkül.
Igen bemehetsz magadtól a bankba, de egy közvetítő gyorsabban és szakszerűbben rutinnal elintézi a hiteled. Ha szimpatikus egy ügyintéző, tájékozott és jó ajánlatokat ad nem fogsz bemenni máshova!

KertiVirág 2009.05.12. 13:47:58

@dragan12: Értem, szóval ha nincs pénzem a kezdeti költségekre a DH intéz egy másik hitelt a költségekre amit ugyanúgy kamatostul vissza kell fizetnem a CH-nál meg megelőlegezik, amit ugyan vissza kell fizetnem, de kamatmentesen. DE a DH ingyenes, a CH nem. Viszont ha a CH munkatársai nem a banki jutalékból élnek valószínűbbnek tartom, hogy tényleg nem oda visz ahonnan a legtöbb jutit, vagy mit, le tudja akasztani. Ergo akkor a CH-s gondolom jobban meggürizik azért a pénzért mint aki ugyebár ingyen dolgozik, és nem fűződik hozzá érdeke. Viszont a DH ingyenes, de a kezdeti költségeket, a kezdetek kezdetén nekem kell állnom. ???? Még valami?

KertiVirág 2009.05.12. 13:49:00

@dragan12: DHnál lehet ajánlatot kérni interneten?

KertiVirág 2009.05.12. 13:50:07

@dragan12: Credithilltől még mindig nem küldtek Neked emailt? Kiváncsi lennék a véleményedre. Tuti jól adtad meg a címedet???

pocokkaa 2009.05.12. 13:50:50

Mint az előbbiekben olvasható volt - voltam bent a Credithillnél. Amikor ott voltam, rákérdeztem én is, hogy miért kell fizetnem az ügyintézésért, ha van jutalék is. A Credithill ügyintézője elmondása szerint nem részesül banki jutalékban, magyarul jutalék szempontjából idézőjelben tök mindegy neki, hogy melyik bankba visz: ezért fog odavinni, ahol nekem a legjobb abban az adott helyzetben.

Különbözőek vagyunk és mindenki véleményét tiszteletben tartom, de valahogy nehezen hiszem el, hogy egy változó banki jutalékból élő ügyintéző nem próbál meg rábeszélni a számára magasabb jutalékú bankra.

Nem ismerem a DH-t és a Credithillről is csak két találkozásos benyomásom van, de úgy éreztem, hogy minőségikiszolgálást kapok.
Ettől függetlenül lehetséges, hogy a Credithillnél is vannak gyengébb képességű ügyintézők vagy éppen egy "ingyenes" irodában lehet, hogy helyenként egy sokkal képzettebb emberrel kerülhetek szembe. Engem a Credithilles hölgy meggyőzött hozzáértésével, kedvességével.

pocokkaa 2009.05.12. 13:52:16

Meg baromi csinos is volt :)

KertiVirág 2009.05.12. 13:54:09

@pocokkaa: nna CH kontra DH témától függetlenül Fundamentához mit szóltok?

Zsé - DH 2009.05.12. 14:03:30

Kedves pocokka!

Szerinted a Credithill nem kap jutalékot a banktól? Esetleg úgy adj el a terméket, hogy nekik nem fizetnek jutalékot a bankok ezért van munkadíj!
Ez is egy Sales technika.
Ingyenes hitelügyintéző, tegyük fel Dh-s honnan tudod, hogy a jutalékból él, és nem fix pénzen van???
Ha kell ezt is eladom neked bármikor!
Mint nem először mondtam, nézőpont kérdése.
De ami tény az tény! Ha viszel egy banki ajánlatot egy Credithillestől azt megcsinálja neked a DH-s is ingyen! És semmilyen hátrányod nem lesz! Sőt a törlesztőd is forintra pontosan ugyanannyi!

Zsé - DH 2009.05.12. 14:04:56

ha meggondolod ez megtévesztés is, hogy nem kapnak jutalékot! 100% hogy kapnak! Mivel Ők is egy hitelközvetítő vállalat! Mint a többi...

pocokkaa 2009.05.12. 14:04:59

Nem vagyok szaki a témában, van ismerősöm, akinek van és szidja, olyan is van, aki elégedett. Egy pénzügyi/befektetési tanácsadótól hallottam, hogy befektetésnek elég gyenge.
Hitellel kombináltan nem tudom, amit józan paraszti ésszel gondolok -oszt lehet hogy nem is igaz -az az, hogy a megtakarítás végéig az ilyen hitelekhez nem érdemes hozzányulni, mert akkor nem megy végig és nem úgy történik meg a betörlesztés, hogy mindent befizettél. Remélem, valaki olyan is beszél majd róla aki vágja a témát. :) Én is kíváncsi vagyok :)

pocokkaa 2009.05.12. 14:10:57

@dragan12: Igazad van, nem tudhatom, hogy ki honnan és mennyiért kap jutalékot vagy fixet vagy bármi mást. Legközelebb rákérdezek -legfeljebb elhajt a francba...

Én csak azt tudom, hogy vettem már igénybe nem pénzügyi vonalon ingyenes szolgáltatást. Ráb*sztam. Lehet, hogy itt nem történne meg, én tanultam a saját tapasztalatomból. Más meg mindenki úgy csinálja, ahogy akarja.... nem izgat különösebben...

Azért az finoman szólva is gáz lenne, hogy a CH-s kiad egy ajánlatot, amit a DH-s ingyen megcsinál vagy fordítva... az már nekem feszeget bizonyos határokat...

Zsé - DH 2009.05.12. 14:14:19

Flk! egy jó dolog te kidobnál év 72 ezer Ftot az államtól?
Az igaz, ha felbontod, nem túl jó neked, de a befizetett pénzed megmarad!
Ezt nem lehet elmagyarázni egy blogban, ehez személyesen be kell menni egy FELKÉSZÜLT KÖZVETÍTŐHÖZ!!!!!
Bár ahogy mondják van akire jó a 42es cipő és van akire nem! :)

pocokkaa 2009.05.12. 14:20:30

@dragan12: Jaja, biztosan ember és ügyletfüggő :)

KertiVirág 2009.05.12. 14:29:12

@dragan12: hehe tuti duna house-s közvetítő vagy. :);) Ja ti foglalkoztok, vagyis nem Ti, bocs. A dunaház foglalkozik ingatlan közvetítéssel is ugye? Igen a fundamenta jó, de én is asszem hogy külön, de nem hitel mellett. :) Ebben már dűlőre jutottam.

Zsé - DH 2009.05.12. 14:31:12

@pocokkaa: Pedig hidd el! Ez a valóság!
Ugyanabba a bankba viszik ugyanahoz az ügyintézőhöz, mi lehet a különbség?
Ugyanazt tudja minden ügyintéző, minden bank!
4-6% mínusz munkadíj az ügyfél számára.

Zsé - DH 2009.05.12. 14:33:13

@KertiVirág: Itt mindenki Ch-s rajtam kivül!

A dunaház az más, de igen ingatlanközvetítéssel is foglalkozunk. De ez más dolog.
A másik fontos dolog, hogy dolgoztam CH-ben.
És látom mindkét oldalát!

pocokkaa 2009.05.12. 14:34:17

"Ugyanazt tudja minden ügyintéző, minden bank!"

Ezzel azért laikusként is komolyan vitatkozok és határozottan nem értek egyet

"Pedig hidd el! Ez a valóság!" - ha nekik nem hiszem el, Neked miért tegyem? :)

pocokkaa 2009.05.12. 14:39:15

@dragan12: én nem vagyok CH-s. Csak érdeklődő laikus, egy tanárember.
Viszont ha hitelekkel foglalkozol akkor nem nagyon értem az egészet (már ahonnan kiindult a dolog, hogy ajánlatot kértél meg ilyenek), ha ezeket hamarabb mondod, akkor nyilván jobban elhiszem a "belső" dolgokat és nem csak találgatásnak gondolom...

pocokkaa 2009.05.12. 14:40:21

Még akkor is, ha az kiabál a legjobban, aki elhagyja a hajót :)

Zsé - DH 2009.05.12. 14:41:37

@pocokkaa: Szerinted az egyik közvetítő tud 10ezerrel olcsóbb törlesztőt mint a másik ugyanannál a banknál, ugyanazon konstrukcióban?

KertiVirág 2009.05.12. 14:44:30

@dragan12: Ohha, akkor te már megjártad mindkét oldalt, hú az durva. Itt mindenki credithilles? Honnan veszed? Bár kitudja. Meglehet. Harcoljatok kutyák, WauWau! Így legalább hallom mind a két oldalt. :)

Zsé - DH 2009.05.12. 14:46:35

Ja és megkérdezném, hogy a CH miből veszi szerintetek a nyeremény autókat amit 4ed évente sorsolnak a munaktársak között. Nem tudom van e még!
Ha nem kapnak jutalékot a banktól...????

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 14:55:25

@dragan12: a credithill ÜGYINTÉZŐ nem kap a banktól jutalékot semmilyen formában. A cégi igen, de az ügyintéző nem. Így az ügyintézőnek tökéletesen mindegy melyik bank, illetve azért nem mindegy, mert egy szar hitelt eladni egy ügyfélnek ugye következményekkel jár, nem lesz több ajánlás...

kapisch? :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 14:59:01

@KertiVirág: nem mindenki credithilles, de vagyunk páran :) én mint a blog adminisztrátora látom, hogy ki kivel van és bátran állíthatom neked, hogy azok credithillesek csak, akiknek a nickje mellett ott a webcím is, mint nekem

Zsé - DH 2009.05.12. 15:00:20

@HitelesBalu: A DH-s ügyintéző sem kap a banktól jutalékot. A Cég igen!
és még ingyenes is a szolgáltatás:):)

kayra 2009.05.12. 15:02:44

@KertiVirág:

Honnan ez a rosszindulat???

Zsé - DH 2009.05.12. 15:02:47

@HitelesBalu: hát igen! messziről jött ember azt mond amit akar! vagy mondhatnék még közhelyeket :) (Ingyen sajt csak az egérfogóban van és stb. parasztbutítás)

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.12. 15:03:21

@dragan12: Az ügyintézők nem kapnak jutalékot egyik banktól sem, de a hiteltanácsadó cég kap.
Az ostobaságod miatt váltak meg tőled a CH-nál?

Zsé - DH 2009.05.12. 15:04:31

@R.T: Hát nem megváltak eljöttem! :)

KertiVirág 2009.05.12. 15:05:17

@kayra: Nem rosszindulat :D inkább megmosolyogtat, lehet valami miatt kirúgták és berágott. Már az is megfordult a fejemben... Én csak figyelek kíváncsian.

KertiVirág 2009.05.12. 15:05:48

@kayra: Döntés előtt ez a legjobb stratégia nem? Figyelni és kérdezni.

Zsé - DH 2009.05.12. 15:06:19

@R.T: egyszer sem állítottam, hogy az ügyintéző kap, hanem azt mondtam, hogy a cég kap!

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.12. 15:07:05

@dragan12: Így szokták mondani akik nem önszántukból, hagynak fel a munkával egy munkahelyen. :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:09:32

@dragan12: akkor a DH-s ügyintéző miből él? honnan kap fizetést vagy hogy van ez ott?

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:11:35

@dragan12: szóval akkor mégiscsak az van, hogy az ügyintézőnek nem érdeke, hogy a legnagyobb jutalékú bankba vigyen... vagy igen? :) mert akkor nem logikus számomra

Zsé - DH 2009.05.12. 15:13:57

@R.T: Látod ezért jöttem el. Nem is ismered a történetet és támadsz, hogy kirúgtak. Ahogy gondolod. Elég baj ha ilyen ügyintézők vannak a CH-nál. Nyomultok mintha az életetek múlna ezen. Ilyen rosszul megy az üzlet?

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.12. 15:14:22

@HitelesBalu: A DH-nál csak fényenergiából élnek, nekik nem kell fizetés. :D

Zsé - DH 2009.05.12. 15:16:41

@HitelesBalu: Nem mondtam egyszer sem, hogy érdeketek, hogy olyan bankba vigyétek ahol magasabb a jutalék. Csak aki nem kér munkadíjat attól nézheti az ügyfeleit mert más módon kap a cégétől jutalékot. Nem bank szerint!

kayra 2009.05.12. 15:16:59

@dragan12:
Veled komoly gondok lehetnek! Te támadsz és ha vki nem ért veled egyet akkor az a rossz!!

Zsé - DH 2009.05.12. 15:17:47

@R.T: Támadás és támadás semmi kérdés! Jó kis ügyintézők vannak. :)
Lehet, hogy alkalmazottak?

KertiVirág 2009.05.12. 15:17:54

@dragan12: Ki kap mit hogy? Jesszusom jól összekaptatok. Pedig én csak érdeklődni jöttem ide, de úgy látom jó helyen vagyok :D
Kedves DRAGON nálunk nincs DunaHouse, de mostmár kiváncsi lennék ott hogy állnának hozzám. Te merre vagy? Hol kereshetlek?

Zsé - DH 2009.05.12. 15:19:49

@kayra: Leírod amit én? Eredeti vagy! Hajrá mindent bele! Azt nem mertétek leírni mennyit húztok egy szerencsétlen ügyfél zsebéből munkadíj címén!

kayra 2009.05.12. 15:21:25

@dragan12:
Elárulod nekem mit akarsz ezzel az egésszel elérni?
Remélem jobban érzed magad és holnap bele tudsz majd nézni a tükörbe.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.12. 15:21:28

@dragan12: Szerencsére nem megy rosszul.
Milyen ügyintézőkre gondolsz?
De itt csupán te próbálsz nyomulni a a lejárató stratégiáddal.

Zsé - DH 2009.05.12. 15:24:29

@R.T: Kovács Sándort megkerestétek e-mailen?
A kolleganő mondta, hogy regisztrált és e-mailt kapott, de semmi!

Zsé - DH 2009.05.12. 15:26:41

Kedves Kayra!

Csak összehasonlítottam a két szolgáltatás!

Zsé - DH 2009.05.12. 15:28:23

Köszönöm a lehetőséget, hogy válaszoltatok nekem! Hol meggyőzően, hol nem!

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.12. 15:28:49

@dragan12: Mire regisztrált? A hírlevélre? :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:29:00

@dragan12: Szia Dragon Kedves! Igen megkerestük, Szentesen valóban ki lett adva. Lett neki email küldve, esetleg neked is továbbítsam? De mivel nem válaszolt rá, ezért töröltük a rendszerből. Tudi jól adta meg az email címét? Telefonszámot nem adott meg okos módon. De persze én sem adom meg mindenhová. De reggel hívtam szentest el lett neki(K. sándornak) küldve, esetleg elküldjük mégegyszer? Bár sztem nem sok értelme van, mert szóltam nekik már hogy kacsa volt. Mit tegyek Dragon??? HM??? Van még ennek az egésznek értelme????

credhunter · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:30:14

@dragan12:
Amikor TE csináltad akkor elfogadható volt????? Ehhez kell nagy arc cimbora!

Zsé - DH 2009.05.12. 15:31:20

persze várom az emailt!sand.kov@citromail.hu
CSAK ÜGYFÉL CENTRIKUSAN! MERT AZ ÜGYFÉLNEK MINDIG IGAZA VAN!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:32:37

Dragon el is tűntél, jó lenne ha válaszolnál a kérdésemre.:) Nem szeretném ha kovács sándorunk ki maradna bármi jóból is.

Zsé - DH 2009.05.12. 15:34:06

látom megy az olvasás is! dragan :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:36:21

sand.jov@citromail.hu ------> akkor erre nehezen ment volna el :D :D :D Nna szóval akkor ne puffadozzunk, el lesz neki küldve arra amit most helyesen megadtál. És természetesen ügyfélcentrikusan! Puszikanyuszika

Zsé - DH 2009.05.12. 15:37:01

akkor én kérek elnézést!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:38:09

@dragan12: :D Bocsi nekem olyan sárkányos már ezt az egész :D :D ....

Zsé - DH 2009.05.12. 15:39:24

Akkor várom a mailt és szívesen meghallgatom mit mondanak.

Zsé - DH 2009.05.12. 15:41:12

Hátha ők tudnak jobbat mint más! :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:51:02

@dragan12: Oké elküldve ;) Bizton állíthatom!
További JÓ munkát Neked!

Zsé - DH 2009.05.12. 15:52:50

köszi megvan megkaptam!
e-mailben nem tudjuk megoldani?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 15:55:40

@sand.kov: Emailba jön a pizzád is?
Ha tudod hogy működik sztem értelmetlen kérdés volt. Rafi nagyon készségesen a rendelkezésedre fog állni! Én már nem hitelezm. Bár még a Te idődbe lehet hiteleztem, de már nem teszem. Admin csapatot erősítem. Rendben vagyunk akkor?:) Szúúúszaaaa

Zsé - DH 2009.05.12. 15:59:39

Az én időm régen volt nagyon rég!
De szerintem egy felvilágosítás mailen is mehet.
Bár tudom, hogy a lényeg, hogy találkozz az ügyfél blabla bla
Sajnos sokat dolgozom és nem feltételen van erre időm esetleg 20:00 után?
Akkor is nyitva vagytok?
Persze tudom, hogy elengedhetetlen a személyes kapcsolat.

mágica 2009.05.12. 16:00:19

Ha jól látom egy dunahouse contra credithill meccs közepén vagyok?
Kértem mindkét cégtől ajánlatot, most vagyok döntés előtt!

pocokkaa 2009.05.12. 16:00:35

@dragan12: Akkor végül is ez nem hitelajánlat kérés lesz, hanem konkurenciaelemzés... :)

Azért örülök, hogy jó sokfajta dolgot hallok itt, mielőtt felveszem a hitelemet.

Zsé - DH 2009.05.12. 16:04:57

Félreértések elkerülése végett!
Nem azt mondom, hogy rossz a CH! De más elvek szerint épül fel mint tegyük fel a DH!
Ők is megtalálják a jó hitelt és a másik is!
Abban igazuk van, hogy sok kicsi közvetítő jutalék centrikusan irányítja az ügyfelet!
Én nem tudom elfogadni a CH-s elveket és üzletpolitikát. De lehet, hogy más ember igen!
Ennyi a történet!

Zsé - DH 2009.05.12. 16:05:28

Egy jó közvetítő folyamatosan figyeli a konkurenciát, ezt még a CHban tanultam!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 16:06:21

@sand.kov: Nos ez már nem az én dolgom lesz, hanem Rafié a továbbiakban. Én csak adminisztrálom a dolgokat, de nem dolgozom senki helyett egyenlőre hitelezés téren. Persze ha szivatásként megy a dolog Rafi akár este is megkeres Téged. Hisz az ügyfél az első! Mert a DHnál is van éjszakai műszak? :)

mágica 2009.05.12. 16:07:25

@sand.kov: Jól értem, hogy te mindkét cégnél dolgoztál?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 16:08:07

Nos Én léptem, holnap délután visszatérek!

Zsé - DH 2009.05.12. 16:09:45

@mágica: Így van! Dolgoztam. Jelenleg a szakterületem dolgozok, mint közgazdász!

pocokkaa 2009.05.12. 16:19:03

Én is lépek, készülni kell a holnapi dolgokra. Sok érdekesség volt itt. Holnap, ha tudok, visszatérek :)
Hi all :)

mágica 2009.05.12. 16:31:39

@sand.kov: jól érzem, hogy a dunahouse-t jobban szeretted?
Szerinted korrektebbek?
Mert a munkadíj őszintén nem is zavar, inkább attól tartok, hogy a hitel jó legyen.

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 16:44:44

@mágica: Dh kontra Ch? Ugyan már , ez vicc!

mágica 2009.05.12. 16:49:49

Nekem mindkettő ajánlat jónak tűnik amiket kaptam. Nem vagyok egy bonyolult eset, csak nincs időm utánajárni, ezért kerestem közvetítőt. De hallottam már csúnya közvetítős történeteket, ezért szeretném tudni, hogy melyik céghez forduljak nagyobb bizalommal.

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 16:50:56

Vissza térve a közgazdász szemmel való nézelődésről! Végzett közgazdász vagyok! :)
Szted más képen lehet a hitelfelvételt nézni?
Na, de ne keveredjünk vitába! Annak semmi értelme!
Mágica! Nyugodtan keresd fel a hozzád legközelebb eső Credithill-es irodát vagy kérj hitelajánlatot. Pontosan tájékoztatni fognak téged minden költségről, ami a hitel felvétele során előfordul.
És még csak annyit sand.kov! Te hol veszed az ingyen kenyeret????

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 16:54:14

@mágica: Neked kell eldöntened, hogy melyik ajánlat volt a számodra legkedvezőbb!
Annyi biztos, hogy a CH-s kollégák nem szidják a DH-s kollégákat! Ez nem a mi stílusunk!
Ha valami kérdésed van még hitellel kapcsolatban, nyugodtan kérdezz! :)

mágica 2009.05.12. 16:57:48

@Mogyi81: Azon már túl vagyok! Kaptam ajánlatot mindkét irodában. Nagy különbség nincs a 2 hitel között, nagyjából ugyanazok a költségek, meg a törlesztőrészlet.... Szimpatikus volt mindkét ügyintéző. A credithilles ajánlat meg ahogy eleve mindent összekészítettek mappába, meggyőző volt. A dunahouse-nál a munkadíjat ugyan megspórolnám, de pont ez a gyanús benne. Hiszen Krisztus koporsóját se ingyen őrizték! Bár lehet ez a rossz hozzáállás, hogy ami ingyen van, az csak átverés lehet.:)

Zsé - DH 2009.05.12. 17:10:41

@mágica: a bankban fizetsz munkadíjat?

Zsé - DH 2009.05.12. 17:14:53

@Mogyi81: Milyen ingyen kenyérről beszélsz?
Ha visszaolvasol tudod, hogy mint alkalmazott kap jövedelmet a Dhs ügyintéző. Tehát ki van zárva, hogy Ő oda vigye ahol több jutalékot kap!
De látom nem olvasol vissza!

Zsé - DH 2009.05.12. 17:15:31

@Mogyi81: És R.T. mindenki tudja ki Ő kezdte a piszkálódást egymás szidását!

kayra 2009.05.12. 17:25:22

@sand.kov:

én nem tudom felvilágosítanál??

kayra 2009.05.12. 17:26:04

@sand.kov:

Ez a ki van zárva elég erős!!
Mitől vagy ebben ennyire biztos?

Zsé - DH 2009.05.12. 17:47:10

@kayra: Ha visszaolvasnál tudnád, dolgoztam mindkét helyen!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 17:56:12

@sand.kov: (dragan12) bogárkám, ha nem adsz meg telefonszámot a regisztráció során, akkor sajnos nem tudunk felhívni. Ha e-mailt kapott, akkor meg lett keresve. Ugye? vagy nem? :)
ejnye... ne légy butafiú!

Zsé - DH 2009.05.12. 17:58:53

@HitelesBalu: Ezt már megbeszéltük! De te is olvass vissza! Komolyan ti nem látjátok a fától az erdőt.

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:05:32

@sand.kov: bankban nem fizetsz munkadíjat, viszont a saját idődet költöd rá a pénzed helyett, hogy felmérd, hogy melyik bank lesz neked a jó. Akkor az ingyen van? Mert abban az időben - pl egy szabadnap - mást is csinálhatnál, amivel hasznosabban töltöd el az idődet, talán pénzt keresel... :)
szóval?

Zsé - DH 2009.05.12. 18:05:43

Bántás nélkül Balu! Nem akarok vitatkozni. De ilyen figyelmetlen vagy és te adsz tanácsot?Elhiszem, hogy nap vége van!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:06:49

@sand.kov: nézd meg melyikre válaszoltam, de bocs, le voltam maradva pont a visszaolvasás miatt :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:07:44

@sand.kov: én nem adok tanácsot :) én blogolok ;) a táncsadás a hiteltanácsadók dolga... az én dolgom, hogy a blog menjen és ahogy nézem jól csinálom :D

Zsé - DH 2009.05.12. 18:09:36

@HitelesBalu: Ebben igazad van!
De ti miért nem hiszitek el, hogy van olyan hely ahol nem kell fizetned, és az ügyfél választ???
Komolyan ez tényleg a tipikus parasztbutítás!
Hajtod az igazad a másik elfogadása nélkül! leírtam, hogy miért jó szerintem a CH szerintem és miért a másik. Megint csak olvass vissza! Nem szeretném, hogy egy ilyen tanácsadó adjon nekem pénzügyi tanácsot aki nem figyel a másik félre!

kayra 2009.05.12. 18:10:04

@HitelesBalu:

:) :) szerintem is jól csinálod

KertiVirág 2009.05.12. 18:13:01

Hali itt Virág. NNa kicsit leléptem, de úgy látom jól elfajultak itten a dolgok, de ettől izgalmas. Nos nagy feszültséget érzek. Talán maradnék a credithillnél, valahogy ők nyugodtabban reagálják le a dolgokat. Amúgy sem csípem a hisztis embereket. De elnézek összehasonlításnak más céghez is. Aztán jelentkezem. DH nincs a közelemben :), szal ennyi.

Zsé - DH 2009.05.12. 18:14:29

Sok szerencsét Virág!
Tudnék még pár ingyenes céget ajánlani!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:19:45

@sand.kov: na tisztázzuk a dolgokat, mert ahogy nézem elbeszélünk egymás mellett:
1. a válaszaimmal azért maradtam le mer visszaolvastam amit írtál, írtak a többiek
2. elhiszem, hogy van olyan, hogy valaki nem kér jutalékot az ügyféltől, de akkor az vsz. a banktól kap, ergó a saját jutalékának nagysága a válaszott bank választott termékétől függ...
3. mindenki pénzből él
4. az hogy én a saját véleményemet próbálom igazolni másokéval szemben nem parasztbutítás, hanem a véleményem igazolása
5. aki azt mondja, hogy ingyen dolgozik, az hazudik, mert INGYEN senki sem dolgozik. Gondolom azért ezt mindenki elismeri. De úgy nézem ez a téma külön is megér egy postot :) holnap figyeld a blogot :)
6. én nem adok tanácsot senkinek hitel ügyben, én blogot szerkesztek és provokálok :) tekintve, hogy ez a ~200. komment úgy érzem jól dolgozok :D
7. én igazán jókat mosolygok itt a történéseken mindkét félen :) de engem szórakoztat :)

hajrá :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:21:22

@sand.kov: kérlek ajánlj :) összehasonlítjuk a cégek szolgáltatásait, mert az jó. Előfordulhat még az is, hogy nem a credithill a legjobb, de ez esetben legalább fény derül, hogy miben érdemes fejlődni :)

KertiVirág 2009.05.12. 18:25:43

@sand.kov: Oh köszönöm, de nem kell engem félteni! Ilyen fontos döntést nem fogok elsietni! De a hidegháborúból kiléptem! Tapasztalatokkal jövök majd vissza! Maga az ajánlat lesz a lényeg, az ügyintéző szimpatikussága, talpraesettsége, és az apróbetűt mindig elolvasom. Biztosítással meg hagyjanak békén!

Zsé - DH 2009.05.12. 18:29:21

@HitelesBalu: Kedves Balu!
Tegyük fel a CH is mint cég kap jutalékot.
De kérnék még MUNKADÍJAT!
A DH mint cég kap jutalékot! De a tanácsadó nem tudja hol mennyit kap. Mivel egy FIX béren van bejelentve, tehát nem semmi érdeke ha A vagy B bankba viszik az ügyletet! Érted?
Senki nem beszélt itt ingyen munkáról, csak TI mert így kell eladni a terméket ( Sales technika)

Zsé - DH 2009.05.12. 18:31:00

@HitelesBalu: Két hitelközvetítő cég ajánlata között mi különbség lehet?Mikor ugyanazokat a banki termékeket értékesítik.

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:37:49

@sand.kov: értem:) a CH is kap jutalékot, mint cég a banktól. Ugye ebből az ügyintéző nem lát semmit. Tehát megintcsak nem érdeke itt sem hogy A vagy B bank...

De felvetődik a kérdés, ha a DH munkatárs nincs jutalmazva az adott ügylet után, mi motiválja, hogy a legjobb ajánlatot találja meg az ügyfélnek, hisz' neki mindegy, hogy az ember megkapta-e a hitelt vagy sem... a fizetését az ügyitéző akkor is megkapja, ha nem sikerült az ügylet.

Akkor most hogy van ez a sales technika?

A DH ügyintézőt mi motiválja, hogy a legjobbat nyújtsa az ügyfélnek?
A CH ügyintézőt az életbenmaradás, a munkadíj (ha úgy tetszik sikerdíj) megszerzése. Ha nincs elintézve a hitel, akkor nincs pénze...

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:38:45

@sand.kov: van sejtésem, de ha szeretnéd végzek egy kis kutatást, hogy mi lehet a különbség egyes cégek ajánlatai között ;) akarod? megcsináljam? :)

Zsé - DH 2009.05.12. 18:45:35

@HitelesBalu: Mivel az értékesítőket támogatják ezért kb. neki a megélhetősége és a munkája a tét!
Úgyanúgy Ő is a legjobbat keresi az ügyfélnek. Mivel Ajánlás ajánlás és ajánlás az elvárás. Ez költői túlzás, hogy nincs érdekelve.
Sales technika: itt intézd mert ami ingyen van szar nem jó neked!
Te a te mundérod becsületét véded én a számomra jobbat.
De akkor is elég komoly sikerdíjat kértek, amit ingyan is megkaphat. De én értem! Ez egy szolgáltatás igénybe veszi és kész.
Ezért amit már írtm Óriási különbség van az ügyfélkör között!!!!!

Zsé - DH 2009.05.12. 18:47:43

@HitelesBalu: Szívesen megnézném! Mi a különbség! Várom az alábbi mail címre sand.kov@citromail.hu
Ha nem tudok nála jobbat én leszek az első aki nyilvánosan bocsánatot kér! Akciós első 6 hónap türelmi idő nélkül, nem játszva FLK-val. Ami az ügyfélnek a legjobb! és amiért válasszam a CH-t!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:50:57

@HitelesBalu: Ja mondasz valamit. Mi motiválja, ha fix pénzt tesz zsebre? Így is annyit kap, meg úgy is. Jó lenne egy statisztika meg egy ilyen összehasonlító poszt, sztem megér egy misét. Sztem csináld meg!

kayra 2009.05.12. 18:53:13

Én is támogatnám az ötletet, hátha elsimítaná ezt a nézetkülönbséget

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 18:57:04

@kayra: Ja már ideje lenne, szegény KertiVirág is remélem nem hervadt el az OnlineRingben! :)

Zsé - DH 2009.05.12. 18:57:06

Én is várom!
Egy óra alatt össze lehet rakni, nem?
Akkor a CH-et motiválhatja az olyan bank választása ahol gyorsan átmegy az ügy mondjuk 2 hét alatt! Nem? Csak feltételezem, mint ti! :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:00:07

@sand.kov: :D :D Ez jó, ez végül is az ügyfél érdeke is nem????? Ezt én régen mindig ugy csináltam hogy kész tények lé állítottam, vagy ezt kapja ennyi idő alatt vagy ezt annyi idő alatt...stb. De ő döntött. Előnyök, hátrányok. Ying-Yang. De anno sokat vetett a latba a gyorsaság. Egyéb feltételes kérdés?

Zsé - DH 2009.05.12. 19:02:36

Ha azt mondom hogy szeretném megnézni mondjuk az MKB ajánlatát mit mondasz?
A Dh-nál is az ügyfél dönt!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:02:40

@sand.kov: Az embereknek általában már tegnapra kellett volna a hitel. Vagy te nem ezt tapasztaltad?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:06:04

@sand.kov: Tőlem ilyet nem kérdeztek, de akkor mondanám hogy menjen be az mkb-ba. :D Meg egyébként is nálunk sem titok a bank. Elvégre a megbízásival azt is aláírja és tudomásul veszi. De az ajánlatot ő maga választja ki, aztán azt is kapja meg. Tudod olyan mint egy termék teszt göngyöleg nélkül.

Zsé - DH 2009.05.12. 19:08:30

Mint mondtam tudom miről beszélsz.
Elfogadom már sokszor írtam. De tegyük fel ha elmennél egy Ch s ügyintézőhöz ajánla valmit és a DH is mondjuk 100 ft híján ugyanazt azonos feltételekkel, viszont munkadíj nélkül. Veszel fel 20M hitelt.
Kifizetnéd a munkadíjat azért amit megcsinálnak neked térítés mentesen?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:10:51

Sándor, De miről is beszélek Te CHs voltál ezt tudnod kell. Valószínűleg Te is így dolgoztál anno, ugyanazokkal a felszerelésekkel, és munkamorállal, stratégiával, akkor gondolom nem volt ellenedre ennyire. Nem tudom ki mit vétett ellened, de Joshi barátnak bemutatnálak. Ezzel a haraggal csak saját magadat mérgezed!
NNa mentem, nyugodalmas éjszakát Nektek! Jó lovat, jó feleséget!:D

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:11:34

@sand.kov: Holnap válaszolok, de most tényleg lépnek kell.:)

Zsé - DH 2009.05.12. 19:17:42

Méreggel magyarázod azt hogy fizessek ki 600 - 800 000 Ftot egy ügyintézőnek, amit megkaphatok ingyen? Nem vagyok a pénzem ellensége ahogy te sem!

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 19:52:49

@sand.kov: nade kérlek :) egyrészt az ügyfél, akit az MKB ajánlata érdekel az az MKB-ba fog bemenni, nem a Credithillhez.
Másrészt, akinek kell a 20.000.000 Ft és nincs pénze a hitel költségeire, annak bizony jól jön a Credithill (ahol a hitel kötlségeit megelőlegetik - reklám:D) még akkor is, ha 6-800e Fttal többet kell fizessen. Vagy Te nem így látod? :)

Zsé - DH 2009.05.12. 19:59:03

Ezt mondtam, hogy annak az ügyfélkörnek akivel ti foglalkoztok igen szüksége van, hogy megelőlegezzék. Lakáshitelnél hogy előlegezitek meg?
Vannak olyan banki konstrukciók ahol megelőlegezik a hitel költségeit :)
Az Mkb-t csak példának mondtam, de tegyük fel több bank érdekli és van amit nem szeret! Lehet csak segítség kell neki az elintézésben idő hiányában, mint én. De nem ír alá megbízási szerződést amíg nem tudja milyen bankba viszik!

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:25:53

@sand.kov: Ne haragudj, hogy nem olvastam vissza, de egész nap szerződtem! :) És te?
Bár kicsit furcsa, hogy mint DH-s elég nagy mellényed van. Én összehúznám magamat, mikor a DH-sok hozzám jönnek, hogy oldjam meg a hitelfelvételüket, mert ők nem tudják!
Ki is a szakember?????

mágica 2009.05.12. 20:30:48

Hát nem gondoltam, hogy elmegyek pár órára, aztán megint egymásnak esik a 2 fél!:)
Okosabb itt nem lettem, viszont annyi történt ez idő alatt, hogy felhívott a credithilles tanácsadó, hogy lehet-e segítségemben valamire, merült-e fel bármi kérdésem? Jól esett! Még ha a pénz is vezérli, a gesztus szép volt. Megbeszéltünk egy időpontot csütörtökre, aláírom a szerződést velük.

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:31:07

@sand.kov: Azt meg aztán végképp nem tudom, hogy te milyen ügyflekről beszélsz akkor, amikor ezt írod "annak az ügyfélkörnek akivel ti foglalkoztok"????
Ezt fogalmazd már meg légyszíves egy kicsit pontosabban! Mert nálunk a közjegyzők fel vannak háborodva, hogy egyes ügyintézők annyit sem mondanak az ügyfélnek, hogy neki kell fizetni a díjat!!!!!!!
Mielőtt írsz, gondolkozzál!!!!!!!
És egyik ügyfelet se fikázd le mégegyszer, mert kisapám, ha nem lenne ügyfél neke seggtörlőre sem lenne pénzed!

Zsé - DH 2009.05.12. 20:31:46

Megint csak olvass vissza!
Nem vagyok DH-s :)
Ebben pedig nem vagyok biztos.
De ha így van az a bizonyos szakembereket minősíti.
Hopsz én meg intéztem Credithillesnek :) hoppá!

Zsé - DH 2009.05.12. 20:34:07

@Mogyi81: Szerződtél?
Nincs pénzed? Hitelt veszel fel ?:)

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:34:13

És azért te is olvass vissza!
Mert én azokra válaszoltam! :)
Hoppá

Zsé - DH 2009.05.12. 20:36:18

@Mogyi81: Te hoztad fel én meg mondtam, hogy fordítva is igaz. Te hencegtél.
miért vagy ideges?
esetleg látsz benne rációt amit mondok?

Zsé - DH 2009.05.12. 20:37:27

A hitelesség kedvéért mikor megemlítettem, hogy itt mindenki Credithilles azt mondtátok ott van a név mellett a credithill url cím.
Nálad nincs. Csak HITELESEN A HITELESTŐL!

Zsé - DH 2009.05.12. 20:42:21

A kedvedért nem fokozom itt a feszültséget!
További szép napot! Sok sikert kívánok! :)
azért ez minősít mindkettőnket, hogy egyszer elismert hogy elgépeltem egy mail címet, elmondtam szerintem miért jó a CH. és most is Úriemberként távozom a blogotokról! De ti hogy azt mondjátok lehet van igaz amit mondok semmi. CSak lekispofázol leminősítsz!gratulálok! szép napot

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:43:25

Ugyan mond már meg kedves, hogy mikor hencegtem???
Tudod azért áltam ki a Ch mellett,mmert nagyon jó tapasztalatom volt velük kapcsolatban! Ezért is szerettem volna hogy ha kifejted, hogy az olyanok,mint én "annak az ügyfélkörnek akivel ti foglalkoztok" milyen is? Aki nem csóró, csak elég sokat dolgozik! Boccs!
Nem vagyok ideges. Csak egy kicsit unszimpi az egész napi megmozdulásod!

Mogyi81 · http://www.credithill.eu 2009.05.12. 20:44:44

@sand.kov: Hát a mai napi munkádhoz én is csak gratulálni tudok! :)

Zsé - DH 2009.05.13. 07:50:06

@Mogyi81: "Ugyan mond már meg kedves, hogy mikor hencegtem???" ->. Én összehúznám magamat, mikor a DH-sok hozzám jönnek, hogy oldjam meg a hitelfelvételüket, mert ők nem tudják!
Ki is a szakember?????

"Tudod azért áltam ki a Ch mellett,mmert nagyon jó tapasztalatom volt velük kapcsolatban!" -> ...egész nap szerződtem! :) És te? Mert nálunk a közjegyzők fel vannak háborodva, hogy egyes ügyintézők annyit sem mondanak az ügyfélnek, hogy neki kell fizetni a díjat!!!!!!!

Most akkor mi van? Össze vissza írogatsz! Ha visszaolvasol láthatod! Hiteles! :)

Zsé - DH 2009.05.13. 07:50:38

Ezzel én itt végeztem! köszönöm

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 08:07:15

Jó reggelt mindenkinek! :D :D

kayra 2009.05.13. 08:28:10

@MoniQ:

Jó reggelt!
Most olvasom a tegnapi meccs végét!
Hogy ez mekkora egy i......a ?

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 08:50:32

Én jókat derültem rajta. Ráadásul sejtem ki lehet az álarc mögött. Így még érdekesebb a dolog. De lényegtelen. Ha lesz időm még végig olvasom, mert sztem érdekesre sikerült. :)

kayra 2009.05.13. 08:51:55

a sejtésedet esetleg megosztod velem is::)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 09:06:17

@sand.kov: Én nem magyarázom méreggel, ha ezt nekem céloztad, végletekig nyugodt ember vagyok. Csak egyszerűen írok. Nos Te láttad mindkét oldalt. Te most DH Fun lettél, én CH fun voltam, vagyok, leszek. Én tudom mi hogy működik, mi merre hány méter, mi miatt és miért van úgy itt minden ahogy van. Kapunk sok levelet elégedett ügyfelektől, amit lassan te is olvashatsz. DH részéről meg az ingatlan értékesítés morálját nem tartom korrektnek, de ez már egy másik blog, másik téma. Írtál érdekes dolgokat, hol támadtál, hogy védekeztél, hol kérdeztél, hol válaszoltál. Ez így volt a mi részünkről is. Ettől lett izgalmas a blog. Szóval köszönjük hogy itt voltál ismét közöttünk! Hisz "mindenkinek jár 15 perc hívnév"!! :)
Sándor levelét megkaptam, és Rafi is, jött a visszajelzés, hogy elolvasta.
Legyen vidám napod! :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 09:15:29

@kayra: Ha Ő nem árulja el magát én Tiszteletben tartom. Ha úgy gondolja majd elmondja. Elvégre jelentősége nem nagy van.:)

pocokkaa 2009.05.13. 09:50:43

Sziasztok,
Én nagyon örülök a tegnapi résztvevőknek - mindenkinek, mert ha több véleményt ismerek meg, akkor okosabb lehetek.
Remélem, sokan megfordulnak itt majd :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 09:54:11

na csak a tisztánlátás kedvéért... utánanéztem egy kicsit a dolgoknak - később post is lesz belőle -, röviden annyi a lényeg, hogy a DH ugye nem hitel-, hanem ingatlanközvetítő cég és ők is jutalékért dolgoznak... mármint az ügyintézők... csak éppen a jutalékot nem a hitel intézéséből kapják, hanem az ingatlan értékesítéséből.
Itt igen, lehet mondani, hogy a hitel intézésért nem kap jutalékot, de ha nem intézne hitelt, akkor nem tudná eladni az ingatlant, szóval ez egy akkora csúsztatás, amekkorát ritkán látni, becsüljük meg :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 10:03:09

@sand.kov: Írtam Neked emailt, az eredeti email címedre, arra amikor még Dragan néven voltál közöttünk. Légy szívecskés és olvasd el! Köszönöm!

KisHerceg 2009.05.13. 10:33:14

Sziasztok!
Úgy látom jó kis helyre keveredtem! :)
Épp most állok hitelfelvét előtt, tudnátok nekem valami jót ajánlani?Vagy ebben a válságban ne is próbálkozzak? Ti hogy gondoljátok?

hitelestanácsadó · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 10:42:03

@KisHerceg: Szia, ajánlom, hogy kérj ajánlatot a www.credithill.eu honlapon. Gyorsan felkeresnek és megtalálják számodra a legjobbat :)

KisHerceg 2009.05.13. 10:43:53

@hitelestanácsadó: Te hiteltanácsadó vagy azért gondolod ezt?

pocokkaa 2009.05.13. 10:44:02

@KisHerceg: Nekem folyamatban van a Credithillel egy meccsem, majd elmesélem, hogyan zajlottak a dolgok :) Legfeljebb, ha elégedetlen leszek, akkor lehurrognak :)

KisHerceg 2009.05.13. 10:46:06

@pocokkaa: És te is a neten keresztül indítottad? Én még nem csináltam ilyet soha nem igazán tudom hogy működik.

pocokkaa 2009.05.13. 10:49:13

@KisHerceg: Igen, beléptem a www.credithill.eu-ram kitöltöttem egy ajánlatkérő lapot és 24 órán belül felhívott egy hölgy.
Hozzáteszem, én máshol is érdeklődtem, a korábbi hzzászólásokból láthatod... Nyilvn azt fogom választani, ami nekem jó :)

KisHerceg 2009.05.13. 10:51:51

@pocokkaa: Ez tiszta, de ebben a helyzetben honnan tudod, hogy mi lesz a jó? Én azért egy kicsit félek csak az a baj, hogy akármilyen rossz a helyzet nagy szükségem lenne a pénzre, egyébként biztos nem vennék fel semmit.

pocokkaa 2009.05.13. 10:59:59

@KisHerceg: több ajánlatot is mehallgatok meg az interneten is olvasgatok. Számomra az a fontos, hogy ne legyenek a dologban meglepetések, ha pénzhez jutok, ki tudjam hamarabb fizetni és ne bukjak rajta csak amennyit muszáj :)Úgy tűnik, ilyen ajánlatot kaptam most a Credithillnél :) Már elkezdtem összeszedni a papírokat.

KisHerceg 2009.05.13. 11:50:27

@pocokkaa: és mi a helyzet az itt kialakult vitával? Most akkor mi van ingyen , vagy mi nincs?

PingPong 2009.05.13. 12:08:11

Szasztok! Na jó kis közelharc lett a tegnapi nap folyamán! Tuti! KisHerceg ingyen egyenlőre a levegő van, meg az Ózonréteg.
Én csak annyit tudok ide kapcsolni, amit már egy másik cikkhez is hozzápötyöréztem, hogy én elégedett vagyok a credithillel. Zalaegerszegen voltam, és egy nagyon csinos szőke hölgy fogadott, ami már jó ha egy ilyen kísérget jobbra balra. Na de nem is ez a lényeg láttam rajta hogy ott van a szeren, határozottan kerek szemekkel rámnézve magyarázott, nna mondom ez még a csillagokat is lehozza nekem. Voltam más irodában is, de az nem igazán győzött meg eléggé, pedig ingyen dolgozott, szegény pára. De a magabiztosság nem súgárzott belőle :D

pocokkaa 2009.05.13. 12:10:54

Én nem Zalaegerszegen voltam, de nekem is bejött a csinos hölgy (meg a hitel is elég jó) : D :D

PingPong 2009.05.13. 12:13:48

@pocokkaa: :D Látom már valakivel valamiben egyetértés van. Hehe. És te hol voltál? Oda is elmegyek ;P

KisHerceg 2009.05.13. 12:16:32

Én oda mennék ahol az a kis csinos csajszi van a reklámból! Vagy ő csak egy színész? Akkor is érdekelne!

pocokkaa 2009.05.13. 12:17:00

@PingPong: Nem mondom meg. Én voltam ott előbb :):P

KisHerceg 2009.05.13. 12:19:15

Bizalomgerjesztő a kedves mosolya! :)
Vele szívesen beszélgetnék!

pocokkaa 2009.05.13. 12:22:11

Nem tom színész-e, valószínű, hogy az, az ilyen reklámokban mindig azok vannak... De nekem is tetszik :)A Budapest Bankos reklámban is egy színésznő az Emese :)

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 12:26:10

Nem színész! "Igazi" credithilles tanácsadó!:)

pocokkaa 2009.05.13. 12:28:29

@gigi-0711: Ú, basszus, jó lehetett annak, aki odament HOzzá :)

KisHerceg 2009.05.13. 12:29:40

@gigi-0711: és azt is tudod, hogy melyik irodájukban dolgozik?

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 12:29:53

@pocokkaa: Akkor ez is egy plusz pont a credithillnek, hogy szép nők dolgoznak? ;)

KisHerceg 2009.05.13. 12:30:54

És mi a helyzet a másik reklámjukkal? Amiben a követ húzogatják? Akkor azok is Credithill-esek?
Akkor egész jó lehet a csapatuk! :)

pocokkaa 2009.05.13. 12:32:05

@gigi-0711: Szeretem a szép nőket - ha van kisugárzásuk :) a reklámban szereplő - ezek szerint hitelközvetítőnek van kisugárzása :)

De nem fogok rossz hitelt felvenni csak azért, mert máshova figyelek, nem a hitelre :)))

KisHerceg 2009.05.13. 12:33:56

@pocokkaa: :)Igazad van de azért egy ilyen nővel mégis csak kellemesebb lehet a társalgás mint mondjuk egy bányarémmel. :))

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 12:34:16

@KisHerceg: Ahogy mondod....
Ettől hiteles a reklám (is). :)

KisHerceg 2009.05.13. 12:41:08

Na de még mindig nem tudom, hogy merre van ő? Nem tudja senki? Fentebb olvastam, hogy itt sok Credihilles van. Nem lehet ilyeneket elárulni? :)

pocokkaa 2009.05.13. 12:55:19

@KisHerceg: szerintem nem fogják elmondani :) attól félnek, hogy kocsiba vágod magad és 2 óra mulva már a hölggyel társalogsz :)

kayra 2009.05.13. 12:56:18

@pocokkaa:
és ez miért lenne baj?
legalább meg lenne oldva a hitelgondja:)meg egyéb gondja

pocokkaa 2009.05.13. 12:58:36

@kayra: Szingli a hölgy? Egyre inkább érdekel :)

kayra 2009.05.13. 12:59:28

ÉN NEM TUDOM NEM ISMEREM

pocokkaa 2009.05.13. 13:01:14

Ez csak költői kérdés volt :) gondoltam valami munkatzárs válaszol rá :) Hacsak nincs itt a Kedves Mosolyú hölgy valameliyk nick alatt :)

pocokkaa 2009.05.13. 13:05:46

No, mennem kell - sok a dolog. Ha még tudok, visszatérek. Mindenkinek szép napot!

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 14:54:42

Hali mi a pálya errefelé? Keringünk keringünk? NNa, "vedd fel hiteled és találd meg társad" a credithillnél...:D. Pasik? Őket nem akarja senki, csak a lányokat??????

KisHerceg 2009.05.13. 15:07:48

@MoniQ: Miért te ennek nem örülsz?
Bár olvastam, hogy te már nem hitelezel de attól még beszélgetni lehet! :)

KisHerceg 2009.05.13. 15:09:43

@MoniQ: De beszélhetnénk a jelzálogról is! Ha jól olvastam te azért értesz hozzá valamit.

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:13:38

@KisHerceg: Persze hogyne örülnék , csak kérdeztem ;) Azért gyűlünk minden nap itt össze, hogy beszélgessünk:)
Mit szeretnél tudni a jelzálogról, majd válaszol rá neked valami hozzáértő mágus,én már eléggé kiestem belőle....sajnos. Pedig imádtam csinálni. Csak köbe jött ez+az.

KisHerceg 2009.05.13. 15:14:54

@MoniQ: például? meguntad? vagy már nem ment úgy?

KisHerceg 2009.05.13. 15:17:00

Jelzálogról mondjuk azt, hogy mi kell hozzá, mennyi jövedelem, mennyi munkaviszony, házérték? Csak ilyen alapok egyenlőre. Aztán ha látok benne valamit akkor felkeresek valakit.
De először szeretnék némi infót csak a tisztán látás kedvéért. :)

MoniQ · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:29:55

@KisHerceg: Egyéb, más, lelki, magán. Az tudja akinek tudni kell. De már jól vagyok, sőt:D Jelzáloghoz mi kell, nos..hmmm...INGATLAN :D. Na de viccet félretéve, tényleg nem én akarok erről nyilatkozni. De ha rákattintasz a nick nevem melletti webcímre, akkor ott tudsz ajánlatot kérni, aztán ott tájékozódhatsz. De sztem itt is nemsokára válaszol Neked valaki a hitelesek közül. :) Amúgy magán véleményem, hogy jövedelem nem árt ha van, bejelentett. De nemtom vállalkozó vagy é? Munkaviszony is jó ha van több mint három hónapja. De ez konstrukció függő. Ingatlan értékről meg annyit mondanék Neked, hogy függ attól hol helyezkedik el, miből épült, mi épült engedély nélkül, mi engedéllyel. Illetve mennyire fellendült ott az ingatlan piac, és hogy veszik az ingatlanokat... Blogba nem lehet hitelajánlatot adni:) Attól összetettebb a dolog, mint ahogy kinéz. :)
www.credithill.eu

KisHerceg 2009.05.13. 15:32:03

@MoniQ: azért köszi. majd felkeresek valakit.
mondjuk azt a hölgyet a reklámból?! :)))

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:43:00

@KisHerceg: és merre keresed?:) Megsúgta már valaki?

KisHerceg 2009.05.13. 15:45:41

@gigi-0711: sajnos nem de várok türelmesen :)

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 15:51:34

türelem rózsát terem....;)
Te merre laksz egyébként? Azt meg tudom neked mondani, hogy melyik irodánk van a legközelebb hozzád és hogy a hölgy hány km-es távolságban van!:)

KisHerceg 2009.05.13. 15:56:59

@gigi-0711: hú de titokzatosak vagytok:))

gigi-0711 · http://www.credithill.eu 2009.05.13. 16:09:18

@KisHerceg: Akkor több lehetőséged is van, akár Esztergom, akár valamelyik fővárosi irodánk. A hölgy pedig kb 100 km-re van tőled! Tipp: ha mondjuk kérsz egy ajánlatot a www.credithill.eu-n és Tatabányát jelölöd meg, van esély, hogy hozzá jut!:)

pocokkaa 2009.05.18. 12:12:39

No, elindítottuk a hitelt.... a Credithillt választottam. Kíváncsi vagyok, milyen gyors lesz. Kíméletlenül megmondom, hogy milyen volt.. .

pocokkaa 2009.05.19. 08:29:02

Úgy nézem, ez a blog megdöglött - valószínű akkor én is lépek, magammal nem fogok beszélgetni...

credhunter · http://www.credithill.eu 2009.05.19. 10:26:29

@pocokkaa: Nem döglött meg, csak folyamatosan szerződtem, legalábbis én, amúgy pedig izgatottan várom, h elmondd a véleményed a Ch-val kapcsolatban! :)

KertiVirág 2009.05.29. 11:35:36

Hellóka! Nna itt tényleg kihalt egy kicsit a helyzet, de asszem a véleményem megosztom veletek. Nos voltam hitelt igényelni, informálódni a helyzetem rendbetételéről itt ott. Nos egyik rossz tapasztalatom, hogy voltam egy közvetítőnél, kis iroda, normál körülmények, ingyen munka címszó alatt. Itt is nagyon kedves volt az ügyintéző, de az hogy mindent innen onnan olvasott ki, meg matatott jobbra balra, nonszensz. Merthogy ezt azt kinézel, mert mondjuk nem általános dolgok, oké. Dehogy ott előttem alighanem mindent, pfff, nem volt bizalomgerjesztő, pedig állítólag több bankkal is szerződésben állt. Ergo azért toppon kellett volna lennie. Aztán elmentem egy másik céghez, ott a "kedves ügyintéző" bár értette amit csinált, nem kis cég volt az sem, de nem éppen volt az én rezgéshullámomon, mivel elég unkdika volt, és lekezelő, mintha már elege lenne az egész napból. Node értem kellene lennie nem???? Az hogy neki gondja van, ezért nem fizetek...:P
Betértem a híres Credithill irodába is. Hangulat megfelelő, színes falak, képek, körítés jó, Vágó visszaköszönt a falon, hívogatóan. Röviden tömören, mivel az ügyintéző érhetően, "paraszti" nyelven elmondta mi is a megoldás a problémámra, láttam rajta, hogy érti is mit beszél, engem meggyőzött. Mivel kicsit problémásabb ügyfél vagyok, úgy érzem nyugodtan rábízhatom magam. Szóval csak így tovább! :)

pocokkaa 2009.06.11. 14:01:44

Megkaptam a szabadon felhasználható összeget a hitelkiváltás után a rohadt OTP miatt csak most). Csak annyit fizettem a Credithillnek, amiről szó volt. Nem volt más költség. A kedves ügyintéző hölgy megkért arra, hogy bizonyos időnként beszéljünk, mi van velünk és mi van a hitelünkkel. Nagyon jól esett a profi ügyintézés. Köszönöm Credithill!
süti beállítások módosítása